Cum tratam celulita?

          Nu conteaza daca esti slaba sau grasa celulita da batai de cap tuturor femeilor.
         Din tot ce am folosit pana acum doar 3 creme au dat rezultate la mine. Vichy si Cosmetic Plant cu cafea verde. Pe cea din urma din cate imi amintesc am cumparat-o la o revista cu 10 lei acum vreo 2 ani.


           Crema pe care o folosesc in prezent pentru combaterea celulitei este Anti-celulite Cream din gama Swedish Spa de la Oriflame. Este una dintre cele mai bune creme anticelulitice pe care le-am folosit.  Din start trebuie sa mentionez ca aspectul de "coaja de portocala" este vizibil la mine doar cand stau picior peste picior si ca doar cu una din acestea 3 creme si cu apa am scapat de ea.



          Descrierea producatorului:
          O crema fina, care netezeste si confera fermitate, actionand asupra aspectului de "coaja de portocala" a pielii. Contine cafeina, cu efect de diminuare a celulitei, ulei de ghimbir energizant si complexul Hydracare+, care tonifiaza si hidrateaza.


              Ambalajul este practic de tip tub permitand aplicarea in mod igienic, iar capacul se deschide usor.
              Mirosul este cel specific gamei  Swedish Spa,  care mie imi place mult. Crema are o textura densa de gel, incolora. Intra repede in piele dar trebuie sa asteptati 5 minute pana va imbracati ca sa nu se imprime pe haine. Dupa aplicare pielea este foarte fina. Pentru rezultate mai bune e recomandat sa o folosim dimineata si seara. Rezultatele au inceput sa apara de la primele utilizari. Pielea se simte mai ferma si are un aspect placut.

            Pret: 13 lei/ 200 ml la oferta (26 lei pret standard). Eu am cumparat-o cu exfoliantul din aceeasi gama la un pret promotional.

             Imi place, o voi recumpara cu siguranta. Voi ati incercat-o?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman