Favoritele lunii septembrie

        Buna dimineata, fete frumoase! Va vine sa credeti ca suntem in octombrie? Nu stiu unde a zburat timpul, dar va prezint produsele care mi-au atras atentia in mod placut in luna septembrie.


        Samponul Dove mi-a placut asa ca se regaseste si el in postarea de astazi. A beneficiat si de un review aici. Nu prea folosesc balsam de par, pentru ca am nevoie de o ingrijire mai eficienta. Despre masca Gliss v-am povestit aici.


         Produsele Sabon nu pot sa lipseasca din favoritele lunii. Aroma uleiului de dus este delicioasa.
         Exfoliantul Dirty Works nu intra doar in favoritele lunii, ci si intr-un top 5 exfoliante care imi plac extrem de mult. Despre el ati putut citi aici.
        Aroma care m-a imbiat cel mai mult in luna care a trecut este cea de la Yves Rocher vanille noire.
        Incep sa-mi placa din nou deodorantele stick, cel spre care am intons cel mai des mana este cel cu aloe vera.


        Nu m-am machiat prea mult, asa ca produsele favorite din aceasta categorie sunt putine. Imi plac balsamurile foarte hidratante, asa ca am folosit  hydra care de la Nivea
        Rimelul de la Lancome a inceput sa-mi place tot mai mult, pe masura ce l-am folosit. Detalii  aici.
        Desi oja mea favorita este rosu si o folosesc de ani de zile, Pearls m-a cucerit. O puteti vedea aici si poate fi cumparata de aici.


         Recomadarea beletetristica se indreapta spre: Zahir.
         Un film pe care il recomand cu toata inima este Fireproof (2008), crème de la crème este La cara oculta 2011 (The Hidden Face),  ideea filmului merita un Oscar, este unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut si exista si o varianta indiana: Murder 3(2013). Merita vazut si Lovitura de stanga  (southpaw) 2015.

        Imi place mult sa citesc astfel de postari! Care au fost produsele pe care le-ati folosit cu mare drag in luna ce tocmai s-a incheiat?


Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman