goat's milk Ziaja

          Buna dimineata, dragile mele! Cum ati petrecut weekendul?
          In ultima perioada am descoperit mai multe produse de ingrijire si de machiaj care m-au surprins intr-un mod placut. Unul dintre ele face subiectul postarii de astazi: crema de fata cu proteine din lapte de capra de la Ziaja.
        Numele brandului se pronunta jaia si este lider de piata in Polonia. Se vinde in peste 17 tari si este un brand  nou de produse cosmetice si dermato cosmetice, bazate pe ingrediente de origine naturala.


        Este prima crema cu lapte de capra pe care o folosesc. Lichidul miraculos sau esenta vindecatoare cum l-a numit Hipocrate, laptele de capra a fost unul din secretele frumusetii reginei Cleopatra.
        Descrierea oficiala a produsului:
        Complexul de proteine din lapte de capra este bogat in ingrediente naturale nutritive si antioxidanti care protejeaza impotriva imbatranirii premature. Vitaminele A, E si  provitamina B5 previn deshidratarea tenului si aparitia de noi riduri. Textura usoara se absoarbe rapid in piele, fara a lasa urme grase. Tenul devine suplu si revitalizat. Contine filtre UV pentru un plus de protectie solara.

        Nu pot sa ma pronunt in privinta ridurilor, pentru ca nu am inca, dar in rest face ce promite.  Este o crema cu textura densa, care se intinde usor. Un plus pentru ca patrunde repede in piele.  Produsul a venit ambalat intr-o cutie rotunda, alba din platic. Creama este alba, cu o structura bogata. Hidrateaza pielea, fara a o lasa uleioasa sau lipicioasa. Ca orice crema care se respecta, cand am deschis capacul am dat peste o folie de aluminiu ce garanteaza sigilarea continutului.


          Nu incarca tenul. Nu lasa pielea grasa nici la cateva ore de la aplicare asa cum se intampla cu alte creme. Imi place senzatia pe care o lasa tenului meu dupa aplicare.
          Este nevoie de putin produs pentru toata fata. Imi lasa pielea fina si catifelata.

          Ingrediente:

          Mirosul l-am perceput ca fiind discret si placut.          
          Pret: 15 lei/50 ml         
          O recomand cu mare drag!! Iar pretul ei este mai mult decat ok. Un raport extrem de bun calitate - pret.

          Puteti achizitiona produsele din Farmacia Tei, Planteea, lanturile Beladonna sau de la Face Bucharest. Din momentul in care am facut comanda, livrarea a fost extrem de rapida. Daca ei mentioneaza ca vin in 24 de ore, la mine au venit mai repede.
        Ziaja are produse de calitate la preturi competitive.
        Voi ati folosit cremele Ziaja? Care este produsul vostru favorit de la ei?

Comentarii

  1. Te-am nominalizat la The Versatile Blogger Award. Sper ca imi vei accepta provocarea! Mai multe detalii aici: https://bepurrfect.wordpress.com/2015/10/26/the-versatile-blogger-award/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc de nominalizare, dar am facut-o chiar recent: http://strumfette.blogspot.ro/2015/09/the-versatile-blogger-awards-tag.html

      Ștergere
  2. Am incercat si eu gelul de dus cu portocale si crema de corp si mi-au placut tare mult <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crema de corp cu portocale o am si eu.
      Te pup

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante