Half is Free by Andreea Esca

         Buna dimineata, frumoasele mele! Povestea mea de dragoste cu Melkior a inceput intr-un weekend friguros de toamna. Cu ocazia evenimentului Half is free by Andreea Esca de sambata aceasta de la The Ark am facut cunostinta cu brandul Melkior.



        Nu am putut lipsi si pentru ca am prins o oferta excelenta am plecat cu mainile incarcate: 2 oje: una rosie (cum am ajuns acasa mi-am aplicat-o pe unghii) si una verde, un ruj visiniu (l-am testat inainte) si 2 rezerve de farduri de ochii.




        Am primit de la ei o punguta cu produse: fard de ploape (nuanta vulcano), crema de maini, creior ruj (nuanta mystic) si un lant.
        Produsele vor beneficia de review-uri in curand.






        Din pacate oferta cu  half is free a fost valabila  doar sambata.





Ati fost la eveniment? Cum vi se par produsele Melkior?
  

Comentarii

  1. ce mi-ar fi placut si mie..dar cam departe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o oferta buna, dar putine firme de machiaj participante. Va mai veni o postare insa

      Ștergere
  2. Tot rujul visiniu e cel mai strumfesc - nuanța Grenadine. Îmi place foarte mult. Sunt mișto toate produsele. Sa te bucuri de ele sănătoasă! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa le pun la lucru. Te pup si eu

      Ștergere
  3. Atatea evenimente faine aveti in Bucuresti! Sper sa pot ajunge si eu anul viitor la cateva <3

    http://ancasblog0.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman