Haul

       Hello beauties! Astazi vorbim despre ultimele achizitii!

        Gama Milk&Honey imi place foarte mult si am incercat-o cu mare drag. M-am impacat bine cu exfoliantul si crema de corp din aceeasi gama.



        Nivea Care o mai am si in varianta de 50 de ml si presupun ca multa lume a incercat-o cand a fost campania celor de la Buzzaar. Nivea Sun o voi folosi abia anul urmator.

        Victoria's Secret? Da, da! Abia astept sa le  folosesc. Am auzit numai pareri bune despre ele si de indata ce am sa le folosesc voi reveni cu impresii.


        Cred ca produsele despre care am povestit cel mai mult pe blog sunt de la Sabon.  Daca aveti card la ei de ziua voastra beneficiati de un cadou (de cele mai multe ori sunt creme full size) care nu sunt deloc de lepadat si un voucher de 25 de lei. Puteti sa va ridicati cadoul in 30 de zile de la ziua voastra si in acelasi termen poate fi folosit si voucherul.

 

         Despre unul din produsele Lancome am mai povestit aici.


        Si Sephora are cadou aniversar daca aveti card la ei. Yuhuu! Anul acesta un set de farduri,  un set de mini glossuri anul trecut si acum doi ani o trusa de farduri. Dar au si reduceri foarte bune, despre doua dintre ele am scris aici si aici.



         Uleiul de corp de la Yves Rocher miroase demential si intra repede in piele, review in curand. Accesorile au fost cadou aniversar.



        Ati incercat ceva din noile mele produse?

Comentarii

  1. tu de unde iti cumperi produsele Victoria Secret? Sunt mare fana a untului de corp si a gelurilor de dus de la ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De pe okazii sau de pe fb de la Fashionista

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante