exfoliant crema Sabon

           Hello girls & Hello weekend! Ritualul de ingrijire implica si folosirea unui exfoliant. Rolul acestuia este de a elimina celulele moarte de la suprafata pielii si de a curata in profunzime porii. In acest mod, pielea este pregatita pentru aplicarea unei creme hidratante.


          Impachetat Creamy scrub Vanilla - Coconut  Sabon ma duce cu gandul la o bomboana fondanta si abia am asteptat sa-l "devorez".
   
         Prezinta particule abrazive, ce mi-au placut in special pentru ca mi-au lasat impresia de boabe de nisip pe corp. Astfel intre textura si aroma ne simtim cu adevarat in vacanta la mare.


        Este un exfoliant eficient, mie nu prea imi plac cele care exfoliaza delicat si acesta face ce promite. Nu imi lasa pielea hidratata, dar nici nu o usuca.
        Nu este un secret nici faptul ca-mi place vanilia, deci un plus si pentru miros. Miroase delicios a vanilie si cocos, mai pregnant este insa mirosul de cocos.  Mirosul este chiar tentant.

       Acest produsul a fost achizitionat de sora mea cu ocazia reducerilor de pana la 70% de la Sabon de acum 2 luni cred.  Nu-mi amintesc pretul exact, dar a fost in jur de 35-40 de lei. Din pacate nu mai exista pe site.


        Acest scrub crema se prezinta intr-un borcan de sticla, cu un capac cu filet de metal. Capacul nu este tocmai cel mai bun, adica nu v-as recomanda ca odata deschis sa luati acest produs in vacanta cu voi, prezentand riscul sa pierdeti din produs si sa murdariti produsele din jur. In rest, imi place mult ambalajul, lucru care nu este deloc surprinzator, dat fiind ca vorbim despre brandul Sabon. Imi place si eticheta sa vintage.  
        Design-ul este asa cum ne-a obisnuit Sabon: clasic, vintage, luxos. Borcanul se prezinta intr-o cantitate de 200 ml.

        Ingrediente:


         L-ati incercat? Care este exfoliantul vostru preferat de la Sabon?

Comentarii

  1. La ce prezentare i-ai făcut, chiar sunt curioasă măcar să-l miros, că pare foarte tentant,exact ca un fondant, l-ai nimerit la fix ! merci de pont !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere! In general imi plac aromele Sabon.

      Ștergere
  2. Nu am incercat nici un produs de la Sabon. Insa imi plac mult lucrurile de calitate. Iar acesta pare foarte fin si parfumat.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman