Exfoliant de corp cu piersici galbene Yves Rocher

        Hello dragelor, mi-am luat o ciocolata calda si m-am asezat pe blog langa voi! Postarea de azi ii este dedicata unui exfoliant de corp cu aroma de piersica de la Yves Rocher.


         Cu ultima lui suflare m-a ajutat sa fac acest review.
         Descrierea oficiala:
         Placerea unui exfoliant delicat pentru corp, cu aroma fructata.
         Exfoliantul de corp cu piersici galbene este un gomaj imbogatit cu particule de exfoliere naturale ce elibereaza pielea de impuritati si de celule moarte. Ca noua, pielea dvs. isi regăseste intreaga catifelare si suplete.

         Exfoliantul de corp cu Piersici galbene va aduce toate beneficiile naturale ale piersicilor, ale pudrei din samburi de caisa, ale untului de karité bio, uleiului de migdale dulci si gelului de aloe vera bio.
         Produs testat sub control dermatologic.


       Nu este un exfoliant foarte tare, este intr-adevar delicat. Nu este dur, nu raneste pielea, nu o usuca.


        Dupa utilizare pielea este curata, moale si hidratata. Mi-a placut ca nu lasa o pelicula uleioasa la suprafata pielii, desi contine ulei (de migdale dulci). 
           Absolut apetisant pentru simturi, miroase foarte placut a piersici, fara a fi sintetic.



       Recipientul este super, stil borcan cu gem pe care il foloseau bunicile nostre si  este si practic, putand fi transportat fara a se varsa si a murdari lucrurile din jur. Dupa dezinfectare poate fi refolosit recipientul:  puteti sa puneti ori dischete demachiante, ori betisoare de urechi sau ce vreti voi.

         In concluzie, imi place ambalajul si mirosul. Deci il recomand pentru cele care vreti o exfoliere mai delicata.
         Poate fi achizitionat de aici.

         Pret: 45 lei/200 ml


         Cu toate acestea pentru mine va ramane un mic rasfat pentru zilele in care imi exfoliez pielea.
         Voi l-ati incercat? Ce parere aveti?

Comentarii

  1. Nu l-am incercat. Good to know, thanks!!! :)
    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Cristina, daca imi permiti o sugestie... Poate schimbi fontul folosit, se citeste greu, e obositor pentru ochi - eu una asa il percep! S-ar putea sa il consideri un detaliu care sa personalizeze blogul dar chiar cred ca trebuie facuta o schimbare in acest sens! Sper sa nu fie cu suparare, mi-am spus parerea sincera, considerand ca poate fi de folos! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante