GLAMOUR Day

          Buna dimineata! Aceasta postare a fost indelung amanata, dar pana la urma am reusit sa-mi fac ceva timp sa va arat cumparaturile pe care le-am facut de National GLAMOUR Day care a avut loc pe 31 octombrie.


        Desi revista arata ca si cum am luat-o dintr-un tomberon sa stiti ca nu este asa. Sora mea a scapat-o in cada, pentru ca mai obisnuieste sa se rasfete citind o revista atunci cand face o baie cu spuma.
         Revista a venit insotita de 2 mostre: una de cafea si una de BB de la Garnier.

        De la Otter sora mea a achizitionat  aceste cizme din piele. Pret fara reducere 479 lei si cu reducerea de 25% au ajuns la 359 lei. Aici sincer a fost si o faza penibila. Stiu ca vanzatoarele trebuie sa faca vanzari si au bineinteles mici comisione din asta, dar pur si simplu non-stop intreba daca nu vrea si o curea sa se asorteze. Cand a refuzat a intrebat-o de genti si tot asa. Vroia sa-i vanda tot magazinul! Cred ca toti am mai patit faze din acestea, dar chiar asa?


         Hanoracul de la Takko Fashion a fost 70 de lei (fara reducere).


        Cea mai bogata recolta a fost cea din New Yorker: o camasa si niste ghetute.
        70 de lei a fost camasa, iar incaltamintea 150 de lei (ambele fara reducere), deci cumulat cele doua au fost 164 de lei.





           Va pup si va doresc o zi minunata!

Comentarii

  1. Merci pt soluțiile pt o baie cu spumă in care materialul d citit e in siguranță...Nu mai făcusem d mult o baie...
    F funny articolul :))
    Chiar port si ghetele si hanoracul acum...sunt strumfesti. Hanoracul e pufotifelat :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3