pudra teracotta Flormar

          Buna dimineata! Ati profitat de reducerile de Black Friday? Eu am facut ceva comenzi, unele dintre ele au si venit, dar am sa vi le arat cand au sa soseasca toate! Evident, intentionez ca si vinerea aceasta sa profit de reduceri!
          Astazi v-am pregatit review-ul pudrei iluminatoare pe care o folosesc in ultima perioada extrem de des. 


         Terracotta powder de la Flormar vine impreuna cu o mica oglinda. Nu este prafos, nu incarca fata, ci ii da o stralucire glow.

          Eu o folosesc ca iluminator.
          Rezistenta este de pana la 10 ore, daca nu-ti atingi fata, apoi  necesita reaplicare.

swatch:


         Ambalajul este simplu, usor de folosit. Sistemul de inchidere-deschidere este tip stoica, ceea ce asigura un transport in siguranta.


         Cantitatea este suficienta, pentru a putea fi folosita multi ani.
         Pretul a fost prietenos, dar din pacate nu mi-l mai amintesc.          
         Denumire: teracotta  powder Flormar




        Voi ati reusit sa terminati vreun iluminator?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3