Shopping time Sephora

         Sephora are reduceri imbatabile, asa ca am avut grija sa nu ratez momentul. Este perioada preturilor avantajoase si carora nu prea le poti spune "nu", mai ales cand vezi ce produse sunt la reducere si stii cat de mult ti le doresti.

          Sephora este un magazin pe care nu-l ocolesc ori de cate ori trec prin mall, iar produsele din brandul propriu, Made in Sephora, imi fac cu ochiul si imi plac. Dupa o saptamana la serviciu, meritam un mic rasfat, nu-i asa?


       Despre untul de corp Super Supreme am vorbit aici. Imi place mult de tot.
       Se ofera 2 esantionale marca Sephora pentru simpla vizita: unt de corp si fond de ten.
       Pentru cumparaturi de produse made by Sephora 2+1 mai primiti si cele 2 mini produse, pana pe 8.11



        Vreau sa va atrag atentia ca nu o data, Sephora a prelungit o promotie si a mai adaugat cadouri la oferta respectiva. Asa a facut si de aceasta data. Oferta 2+1 a fost prelungita cu o zi inainte de incheiere. Aceasi lucru au facut si cu oferta pe care v-am prezentat-o pe blog prin care mi-au luat parfumuri cu 20% reducere. Initial nu erau insotite de pouch si produse cadou. Am avut prezenta de spirit si am luat ulterior. Deci mare grija cand alegeti sa cumparati din Sephora, pentru ca puteti sa ramaneti cu un gust amar pentru niste simple produse. Nu inteleg de ce modifica ofertele imediat dupa, dar lucram cu ce avem, nu?
    
     
  
Va pup si va urez un weekend superb!

Comentarii

  1. I love shopping at Sephora!

    Lets follow each other shall we? Let me know :)
    http://mommyrockininstyle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman