Unboxing #4

         Buna frumoasele mele! Postarea de astazi este dedicata ultimelor comparaturi!

  
          Today este unul din parfumurile mele favoritele de la Avon. Setul contine un parfum de 50 de ml si un soufflee de 200 ml si a costat 60 de lei. Acelasi pret este si in campania urmatoare daca vreti sa-l achizitionati.

          Heart este si  el tot parfum si cred ca daca ar fi sa aleg 5 parfumuri preferate acesta ar fi cap de lista.  Cand l-au retras imi facusem un stoc. Cand "depozitul" meu era pe terminate sora mea "s-a sacrificat" si mi l-a dat pe al ei. Imi place super mult, tine extrem de bine. Chiar si dupa spalare aroma parfumului ramane pe haine. Va beneficia de un review, pentru ca-l merita cu prisosinta!



         Din categoria parfumurilor de luxe avem Christian Lacrox Bijou si Premier Luxe. 45 si respectiv 55 lei la comanda de produse de 50 lei. Din ciclul "va urma" sunt si acestea doua.


          Cherish a fost 20 de lei cu edt 30 ml si crema de corp la cumpararea unui alt produs.


           Desi majoritatea produselor sunt parfumuri, comanda a avut si produse de machiaj.

          O noua oja a intrat in colectie: envy, un verde care va aparea probabil curand pe unghiutele mele.


         Fardul de ploape este nuanta Pink party.


        Nuanta rujului este soft coral.

  
        Fardul de obraz shimmer glow dust este destul de discret, chiar pal. Nu cred ca se remarca in poza de mai jos. 

 


           La final si niste masti si un demachiant Anew.


          Produsele Avon le gasiti aici
         Va place ceva din comand aceasta? Voi ce produse v-ati mai cumparat?
         Nu uitati ca este Black friday si astazi si vinerea urmatoare si unele magazine au tot week-end-ul!

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman