rimel Yves Rocher Sexy Pulp

           Vineri, inca putin si va fi in mod oficial week-end!
           Cel mai folosit rimel in ultima perioada a fost Sexy Pulp de la Yves Rocher.
           L-am primit cadou la o revista. De fapt am cumparat revista special pentru el, asa cum fac intotdeauna! Auzisem numai de bine despre el. A fost de altfel printre primele produse Yves Rocher pe care le-am incercat. 


          Este un rimel foarte bun, ofera volum, alungire si culoarea este potrivita ca intensitate. Chiar nu stiu ce as putea sa-i cer in plus!
          Periuta este clasica, cu peri desi care ma duce cu gandul la un program de prelucrare audio: Audacity. Periuta este spiralata, ajuta la curbarea genelor si asigura o aplicare usoara si precisa.
        Face genele mai lungi, mai arcuite, mai bine definite.
       

         Nu se scurge/faramiteaza de pe gene. Nu am avut probleme cu el nici macar la inceput. Nu a fost nevoie sa "curat" periuta, nu incarca/lipeste genele.


       Asa cum am mentionat si aici cand am folosit rimelul de la Lancome nu as putea spune ca sunt foarte multe diferente intre cele 2 produse. Deci, cel putin in cazul meu, nu se justifica un rimel scump.

          Poate fi cumparat de aici.


        Si la final cum arata genele mele "nerimelate", ca sa vedeti "materialul genetic":


         Care este rimelul vostru favorit?

Comentarii

  1. Hei, la ce revista a venit cadou rimelul? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era o revista de mai bine de 2 ani. Rimelul l-am desfacut abia acum cateva luni (ca nu am vrut sa mi s eusuce) si l-am si consumat. Dar mai am unul

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman