Victoria's Secret Love Addict

        S-a mai dus un weekend, au plecat pasarile spre tarile mai calde si noi am petrecut alte cateva zile frumoase! Revenind la postarea de azi., am o rezerva destul de mare de geluri de dus si imi tot place sa incerc! Inainte sa cada prima frunza, am descoperit produsele Victoria's Secret si bine am facut ca le-am testat.


          Imi plac mai mult gelurile de dus cremoase, dar nu ma dau inapoi de la nimic. :-) Textura acestui gel de dus este chiar de gel.
          Curata eficient, fara a usca pielea. Produce o spuma delicata. Culoarea produsului este roz.

            Ca sa pun degetul pe cuvantul potrivit aroma este cea care face diferenta intre acest gel de dus si celelalte. Miroase tare bine, a flori, persistenta este insa mica. Este potrivit pentru orice anotimp.

           Descriere oficiala:
           Un parfum floral irezistibil,un amestec irezistibil de orhidee salbatica si portocala.
           O experienta de lux si o curatare parfumata. Gelul contine Aloe Vera si antioxidant vitamina E.
          Pielea ramane moale, catifelata si parfumata.

           Produsul vine intr-un ambalaj de plastic, transparent.  Pretul este de 40 lei pentru un gramaj de 250 ml si ajunge destul de mult timp. Sistemul de dozare este tare fain si nu permite risipirea produsul inutil. Nu este necesar sa folosim o cantitate mare de produs.
          Pentru parfum l-am luat, pentru parfum il recomand. De fapt cred ca e si singurul lucru care il recomanda. 


          Ingrediente:

  
          Va plac produsele Victoria's Secret? Care sunt favoritele voastre?

Comentarii

  1. Eu sunt inenbunita dupa VS. Cel mai mult imi plac lotiunile. Gel n-am incercat inca, dar astept un colet pe fianlul saptamanii si acolo ma asteapta unul :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am testat inca acest gel insa am folosit Love Spell si este chiar la fel ca si in prezentarea ta, curand sper sa achizitionez si Addict! Merci de prezentare.Semnat Ioana.F

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,untul de corp e super. Sper să încerc si o lotiune in curând. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Barbalata (Puiu) Mirela24 ianuarie 2016, 16:55

    Nu am incercat acest produs. Mersi de recomandare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag, dar e mai mult parfumul de el...

      Ștergere
  5. Cel mai mult îmi plac spray-urile de corp de la VS. Loțiuni de corp și geluri putem găsi cu ușurință chiar mai bune decât astea, dar la spray-uri sunt bestiali. 💖

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la cremele de corp. Gelurile de dus intr-adevar nu sunt punctul lor forte :-)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman