Wild Cherry

           Hello beauties! Stiu, stiu, ca a trecut o vesnicie de cand nu am mai scris o astfel de postare si am considerat ca este cazul sa ma intorc in forta cu una.
           Vremea de acum este numai buna de stat la caldurica, sub plapuma cu o cana de ceai cald in mana.


           Eu folosesc evident un infuzor pentru ceaiurile varsate. La acest ceai am observat ca s-a strans la fund concentratia si a fost nevoie sa invart un pic infuzorul. Prefer ceaiurile varsate pentru ca am unele cani gigantice si prefer sa le fac mai intense. Dar uneori imi place sa folosesc si cescutele si atunci am nevoie de o alta cantitate de ceai.
           Nu coloreaza cana, dar nu as garanta ca e natural. Nu merge infuzat si a doua oara, cum e valabil la ceaiurile albe.


           Ce spun ei:
           Aroma intensa de cirese salbatice, coapte si suculente, este pura incantare pentru cei carora le plac gusturile puternice. Baza fructata este completata de bucatile de cirese cu gustul lor specific - o specialitate cu un gust incomparabil ce poate fi servita si in varianta ICE TEA!

            Are un gust aromat de cirese. Usor amar, dar placut, deosebit. Elegant, rafinat, parfumat. Merita incercat. Eu nu pun zahar sau miere in ceaiuri, dar stiu ca putini consuma ceaiurile neindulcite, asa ca este posibil sa-l percepeti putin altfel decat mine.
            L-am luat de la libris cu ocazia zilei de black friday. Este cam 13 lei, dar am beneficiat de 15% reducere la ceaiuri pentru ca sora mea s-a abonat la newsletter.


           Culoarea este mai intensa decat arata in prima poza.


            Ingrediente:
            bucati de mar, muguri de hibiscus, fructe de soc, coaja de macase, bucatele de cirese uscate prin inghetare, arome

            Preparare:
           4-5 lingurite pline de ceai/litru, prin infuzare 10-12 min, in apa de 100 °C
           A se pastra inchis, la loc uscat, ferit de caldura si lumina

           Am o pasiune pentru ceaiuri, le consum chiar si vara (reci evident) asa ca sunt mereu in cautare de noi sortimente. Cel mai mult imi place sa le consum seara cand citesc o carte.
          Ce recomandari pentru ceaiuri imi faceti? Pana data viitoare va pup si va imbratisez cu drag!

Comentarii

  1. Am tot ce mi-ar trebui ca sa imi fac ceaiuri. Mama de fiecare data cand ma vede, imi da cate-o cutie de ceaiuri. Dar nu stiu de ce nu imi fac niciodata. Prefer vinul cald, sau supa (eu ii spun ceai) de chimen.

    Sper sa ne vedem mai des pe aici, Cristina.

    Kadsdiary.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3