Batiste sampon uscat


        Bun venit week-end!... Postarea aceasta ii este dedicata unui sampon uscat de la Batiste!

             
           Vreau sa mentionez inca de la inceput ca este primul sampon uscat pe care il testez.
          Daca imi cititi blogul, stiti ca am un par uscat ondulat, deci problemele mele cu matreata nu prea exista. Acum fiind insa foarte frig caciula imi este nelipsita si parul meu este lipsit de volum. Asa ca ajutorul de nadejde a fost samponul uscat XXL Volume de la Batiste.
            Acesta postare este  pentru campania curenta Buzzstore, in care am primit spre testare 2 flacoane de sampon uscat: XXL Volume si Cherry si sunt multumita de amandoua produsele.


           Samponul uscat trebuie aplicat in cantitati mici, in caz contrar duce la despicarea varfurilor si la uscarea firului de par. Este foarte rapid de folosit si dupa utilizare efectul este vizibil.

         Descriere oficiala: 
        Sampon uscat pentru extra volum.
        Samponul uscat Batiste este perfect pentru utilizarea intre spalari. O pulverizare rapida revitalizeaza parul si inlatura excesul de sebum.Parul va fi curat, revigorat si cu un plus de volum si textura. 

          Mod de utilizare: 
           Agitati bine tubul, folositi  2-3 pufuri de la o distanta de 20-30 de cm la radacina firului de par, dar puteti sa-l aplicati in podul palmei, apoi distribuiti pe toata suprafata capului, de jos in sus, lasandu-l sa absoarba grasimea si la final  masati scalpul cu miscari circulare.

 
          Diferenta se vede si se simte, efectul apare in cateva minute si este wow, dupa utilizare am fost multumita de noul look, care a capatat mai mult volum. Mi-a lasat parul curat si nu mi l-a intarit deloc.
           La cateva minute de la aplicare si distribuire pe tot parul, sebumul dispare complet. Parul este curat, are volum, stralucire si in plus miroase si placut. In plus, nu usuca scalpul si mai puteti amana astfel spalarea pe cap cu inca o zi.
         Exista mai multe sortimente: variante clasica, pentru volum, pentru par vopsit sau cu diferite arome.
Poate fi folosit si pentru parul curat, pentru reimprospatare sau pentru un plus de volum.

         Ingrediente:



          Daca doriti sa faceti parte din campaniile BUZZStore puteti sa va inscrieti folositi acest link.

        Voi ce parere aveti despre Batiste?

Comentarii

  1. Chiar vreau sa incerc si eu! M-ai facut curioasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am încercat si eu varianta cherry. Eu am părul gras, asa că mi-e chiar util.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu il am de mult si chiar functioneaza...dar lasa parul foarte mat, al meu araya de parca e dat cu faina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai incercat sa folosesti mai putin produs si sa dai de la distanta?

      Ștergere
  4. Sampoanele uscate Batiste sunt produse de calitate. Preferatul meu e cel cu aroma de cirese!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3