favoritele anului 2015


         Chiar daca v-am prezentat  favoritele lunii decembrie, am ramas datoare cu favoritele anului 2015, asa ca astazi vi le voi prezenta pe scurt. 


        Mi-a fost destul de greu sa aleg favoritele anului si veti gasi produse care nu au beneficiat inca de un review.

         Dintre produsele pentru ten, desi am folosit mai multe in anul care tocmai s-a incheiat nu am gasit una care sa poate intra in acest top.
       La capitolul curatarea tenului avem am mai multe produse care trebuie trecute in revista: Apa micelara cu 3 ceaiuri de la Yves Rocher a fost o surpriza extrem de placuta si sincer neasteptata. Am crezut ca este o lotiune slaba, m-am inselat si merita sa apara in aceasta postare.
         Demachiantul bifazic de la Nivea merita incercat daca nu ati facut-o pana acum, demachiaza eficient si nu lasa nici o pelicula uleioasa la suprafata pielii. 
         Demachiantul de la Sephora  nu mai exista pe piata din cate cunosc, dar a fost un produs bun, imi lasa o piele de bebelus.
        Lipsesc din poza dar merita si ele un loc: Bioderma, care va beneficia de un review curand si demachiantul de la Estée Lauder care lipseste din gresala din poza. Am uitat de el, dar lasa o piele extrem de fina.


         Pentru par am descoperit un sampon fantastic in Dove Nourishing Oil Care si tratamentul de par leave-in care mi-a priit cel mai bine este cel cu lotus shield.


        Cireasa de pe tort in tot procesul asta a fost momentul in care am descoperit untul de corp de la Sephora. Am scris despre el aici, l-am folosit si pentru fata si fara doar si poate intra intr-un top al celor mai bune produse de hidratare a pielii.
         Un concurent serios la premiu este uleiul pretios pentru corp si par de la Yves Rocher, produs extrem de bun care merita cumparat, dar din pacate daca veti vrea sa-l cumparati  o sa-l gasiti greu, pentru ca imediat ce apare dispare. In curand sper sa scriu despre el.
         Exfoliante am gasit mai multe care mi-au placut: pentru locul intai se bat cel de la Sabon cu lavanda si mere si cel de la Dirty Works. Despre ultimul am scris aici si regret sincer ca nu se mai vinde in tara. Am mai intrebat si inca il mai caut in afara. 
         Un exfoliant bun s-a dovedit si cel de la Balea, despre care am scris aici.
         La geluri de dus avem doua favorite: unul cu ulei de la Dove, foarte cremos, despre care am mentionat aici si unul de la Yves Rocher cu aroma de cafea. Mai multe detalii aici.
        Crema de maini de la Avon, Royal Jelly este de departe cea mai buna crema de maini, este nevoie de extrem de putin produs si nu trebuie sa-ti hidratezi mainile de fiecare daca cand le speli.

         Parfumurile dupa care am intins cel mai des mana sunt: favoritul favoritelor Bvlgari Omnia Amethyste, Nina de la Nina Ricci, Rare Pearls de la Avon, o copie dupa Ange ou demon (de la Givenchy) de la D&P si Pretty Swan de la Oriflame.


        La capitolul manichiura stiti deja daca ma cititi de ceva vreme ca imi plac teribil ojele rosii, asa ca este evident ca doua din ele sunt in top:  Pure seduction  de la Melkior si Roses are red de la Avon si Magic Pearls de la Avon despre care am scris aici. Produsele de la Avon pot fi cumparate de aici.

        Un rimel bun si ieftin este Sexy Pulp de la Yves Rocher. 
        Cel mai bun iluminator ever este Mary Lou Manizer de la The Balm, review in curand. 
        Pudra de la Flormar despre care am scris aici este extrem de buna si merita incercata, o recomand cu incredere. 
        Balsamul de la Avon mi-a fost alaturi atunci cand am avut nevoie de o hidartare puternica a buzelor, dar si atunci cand am fost racita.
       Alt produs pe care am uitat sa-l includ in poza este fardul de ploape de la Maybelline, mai multe detalii gasiti aici.


       Cam atat despre descopeririile anului in cosmetice.
       Cartile anului sunt Surorile Boleyn, recenzia o gasiti aici si Fata din tren recenzie aici. Prima este o carte istorica, dar autoare face toti banii si merita s-o aveti in bibloteca, iar cea de-a doua este un triller care va va tine cu rasuflarea taiata.
       Serialul pe care l-am urmarit pe nerasuflate a fost  The Tudors, premiat cu 2 Emmy pentru muzica si costum, mai multe gasit. 
       Cel mai bun fillm pe care l-am vazut in 2015 este La cara oculta (The Hidden Face) din 2011. Mai multe informatii gasiti aici.
 
       Sa aveti o zi excelenta! 

Comentarii

  1. Îmi place mult rimelul Sexy Pulp,după el întind mâna cel mai des și mai am unul de la Astor, dar nu mai știu cum se numește. Aș scrie și eu o postare despre favoritele lui 2015, îmi plac mult genul ăsta de postări :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, ce de produse, eu nu as putea face un astfel de articol pentru ca anul 2015 a fost un haos ptr mine, vreau și eu un iluminator din acela, doar de dragul cutiei <3.
    www.alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E super bun iluminatorul! Ti-l recomand! Sper curand sa vina si review-ul!

      Ștergere
  3. Si mie.
    Si produsele alese de tine sunt misto.

    RăspundețiȘtergere
  4. Barbalata (Puiu) Mirela5 februarie 2016, 06:33

    Mersi frumos pt recomandari. Si eu folosesc produse Yves Rocher. Ai idee daca apa micelara de la Yves R. este buna si pt ten us cat si sensibil? L- am avut pe cel specific tenului meu dar am fost total dezamagita de el

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are in compozitie ceaiuri deci tind sa cred ca da. Eu mai pun ceai alb, oolong, verde sau negru si ma mai dau pe fata din cand in cand cu ele.
      Eu am ten mixt, dar cred ca merita sa o incerci.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman