Unboxing

       Aceasta comanda a fost data in anul precedent, dar abia acum am ajuns sa va povestesc despre ea.


         Produsele Skin so soft nu puteau sa lipseasca si au venit la pachet cu o geanta care nu a sosit momentan.



         Gelul de dus a venit cu un creion de ochi cadou.



         Rujul este nuanta Latte.


       Un parfum face si el parte din comanda: Pur Blanca editie speciala, unul din parfumurile copilariei.


          Si un spumant care de fapt a fost un cadou de la sora mea pentru mine si ii multumesc inca odata, pentru ca stiu ca ma citeste.


       Din mini-brosura avem: o lumanare parfumata cu "subiect" de Sarbatori, o fusta si nistre dresuri modelatoare:





        Produsele Avon  pot fi comandate de aici. Voi ce comenzi ati mai dat? Va pup!

Comentarii

  1. Sa le folosesti pe toate cu placere!
    Eu astept un pachetel de la Libris. In rest nu am mai dat nici o comanda :D
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, si eu mi am luat acel set, dar nu aveau parfumul pe stoc :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante