Cum am profitat de reduceri

         Chiar daca am facut multe cumparaturi la Roma, pe care intentionez sa vi le arat in curand,  nu am putut sa zic pas si sa nu profit de niste reduceri la noi.


        Pulovarul de mai sus l-am gasit intamplator. Eram prin Magheru si stiam un magazin cu incaltaminte din piele, dar era inchis atunci. Asa ca dupa ce am dat niste "tarcoale" am renuntat si m-am oprit intr-un magazin de langa Universitate. L-am luat in special pentru nasturi si modul in care se incheie.
        Am trecut si prin Comart. Primul vizat ar fi fost cel de pe Calea Victoriei dar cred ca stiti ca s-au inchis pentru o perioada mare parte din magazinele de acolo din cauza ca nu sunt safe cladirile. Asa ca l-am vizitat pe cel de la 1 Mai. Nu mai erau multe de vazut, se pare ca ofertele au inceput pe 15 ianuarie la ei si nu am mai luat nimic pana la urma.

         Din Afi am luat din Reserved o fusta office:




         Tricourile albe nu sunt niciodata prea multe. Am mai colectionat unul din New Yorker.


        Cautam de mult niste blugi negri so here we are:


        De mult timp ma uitam si dupa o bluza mai sclipitoare, incat chiar am crezut ca nu mai gasesc sigur, dar uite ca m-am inselat. Cum am zarit-o am strumfit-o repede.

       O bluza neagra:


         Rochiile imi plac cel mai mult si unul din magazinele care "nu ma lasa" sa plec din el fara sa achizitionez ceva este Dika.


          Si la final v-am lasat cu ce mi-a placut cel mai mult din ce am luat: ghete-bocanci, din piele si imblaniti. 280 de lei, dar merita nu?

 


         Balerinii sunt din piele si de la acelasi magazin.


       Geanta este cumparata mai demult, de Black Friday, dar nu am apucat sa v-o arata pana acum. V-am mai spus aici de magazinul de langa mine, care vinde mai ieftin decat restul magazinelor, dar produsele lor dispar foarte repede si daca iti place ceva e bine sa iei in prima saptamana ca altfel nu ai sanse sa mai gasesti in a doua saptamana.

 
         Voi ce cumparaturi ati mai facut?

Comentarii

  1. Sa le stapanesti sanatoasa pe toate ,cel mai mult imi place bluza sclipicioasa si eu urmeaza sa merg la o tura de shopping da mai strang bani , pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si mie imi place mult cea sclipicioasa. O cautam de mult.
      Te pup

      Ștergere
  2. Barbalata (Puiu) Mirela29 februarie 2016, 10:08

    rochiile sunt dragute dar de acest magazin eu nu am auzit. SA le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti recomand magazinul Dika. Au preturi mai mari, dar merita!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman