Dove Powder Soft

         In perioada aceasta cred ca toti suntem din ce in ce mai interesati de protectia impotriva transpiratiei. Ultimul deodorant incercat este cel de la Dove: Powder Soft.


         In general prefer deodorantele spray, pentru ca sunt mai eficiente si nu pateaza hainele.
         Are un parfum placut, delicat, fin, nu interfereaza cu cel al parfumului si nu iese o combinatie ciudata intre ele. Ofera protectie eficienta impotriva transpiratiei. Dureaza toata ziua, nu stiu pe cineva care sa testeze daca protejeaza chiar timp de 48 de ore.


         Descriere oficiala:
         Descopera noul deodorant spray Dove Powder Soft cu 1/4 crema hidratanta si bucura-te de protectie antiperspiranta eficienta si o noua senzatie de catifelare! Aromele de frezie si bujor, completate armonios de notele de ambra, lemn de santal si mosc, contureaza un parfum delicat si suav. 

        Contine o patrime crema hidratanta si din acest motiv nu usuca pielea, zona axilei va arata in continuare neteda si proaspata.  Nu imi lasa nici un fel de peliciula nici la suprafata pielii, nici pe haine.
          Nu contine alcool, ceea ce e un mare plus. Nu lasa urme albe, nu imbacseste hainele si nici nu le pateaza.

         Recipientul este clasic, dragut si prezinta un buton pentru pulverizarea produsului.


         Cantitate: 150 ml
          Ingrediente:


         Produsul face parte dintr-un set cumparat in decembrie cand Dove oferea un porumbel la un set cumparat.
         Care este deodorantul vostru preferat?

Comentarii

  1. l-am luat si eu saptamana trecuta, imi place :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place Dove in general, am incercat o multime de sortimente de deodorante. Preferatul ramane insa cel Original, ii iubesc mirosul "cremos". Momentan am un Fa dintr-un set, dar imediat ce il consum tot un dove imi iau, probabil o varianta mai soft, de vara. Poate cel cu castravete. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu l-m folosit. Am un stick acum si dupa am sa incerc Dove. Ce mi-am luat pana acum mie nu mi-a placut

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman