favoritele lunii ianuarie

         Hei! Hei! Hei! A venit momentul sa va povestesc despre produsele pe care le-am folosit cu mare drag in prima luna din an! Unele sunt noi, altele indragite de mult timp, dar e momentul sa aflati si voi care sunt acestea.

        La capitolul coama nu am nici o descoperire noua, dar va spun ca sunt in teste cu un ulei cu keratina pe care l-am achizitionat din Italia, ce se anunta promitator, dar mai multe intr-o postare viitoare.
         Samponul de la Syoss va beneficia si el de un review curand. Imi plac sampoanele de la Syoss, este deja al doilea de la ei si nu intentionez sa ma opresc aici.
         Exfoliantul de la Balea a fost un exfoliant destul de delicat, dar eficient, iar mirosul este superb si extrem de potrivit pentru aceasta perioada a anului. Mai multe despre el puteti citi aici.
         Cea mai buna crema de maini pe care am incercat-o este Royal Jelly si mai am cateva exemplare din aceasta crema. Imi place si merita sa-i dati o sansa.
         Untul de corp de la I love m-a cucerit inca de la prima utilizare atat prin aroma, cat si prin textura. V-am povestit despre el aici.


          Lotiunea micelara de la Bioderma este una dintre favoritele mele all-time. Mai sunt insa de testat si ale lotiuni micelare. Am cumparat cateva si acum de la Roma si abia astept sa le pun in teste. I-am dedicat acest articol daca doriti sa cititi mai multe detalii.
           Primul ser incercat de mine este cel de la Apivita, despre care va invit sa cititi mai multe aici. Mi-a placut mult si cred ca e cazul sa ma orientez mai mult spre produse cu acid hialuronic.
           Crema cu lapte de capra de la Ziaja mi-a fost si ea alaturi in luna ce s-a incheiat. Detalii gasiti aici.
          Ultimul tratament iluminator de la Planet Spa este pe sfarsite. Din cate stiu nu mai este in brosura. Pacat nu eram la prima sticluta.
         Iarna si nu numai folosesc ulei de argan si pentru hidratarea tenului cat si pentru cea a corpului. Cateva informatii gasiti si aici si sper sa fac si un review curand, pentru ca il merita din plin.
        Vitamina E uleioasa imi place si la fel ca si uleiul de argan imi este alaturi de ani de zile si nu am in plan sa ne despartim. Eu folosesc o capsula pentru ten.Va spun doar ca imi place, mai multe detali veti primi intr-o postare tip review.


          Rimelul Sexy Pulp de la Yves Rocher vi l-am prezentat aici si l-ati vazut si in favoritele anului.
          Buzele mele au fost hidratate de luciul de buze de la Yves Rocher.
          Parfumul dupa care am intins cel mai mult mana in luna precedenta a fost Giordani Gold.


         O carte pe care v-o recomand din toata inima si pe care abia am terminat-o de citit si abia astept sa va las impresiile mele este Lasa grijile si incepe sa traiesti! de Dale Carnegie.


         Ceasul meu iubit nu putea sa lipeasca din postare. Mai multe despre el aici.
         Va las si cu un film bun, care a avut un final neasteptat:  A wifes nightmare(2014).


         Voi ati descoperit ceva interesant in lista mea?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3