Feel the massage

         Ultima oara cand am incercat un gel de dus Palmolive era in copilarie, asa ca oferta din DM despre care v-am povestit aici m-a pus pe ganduri.
        Gelul de dus Feel the massage cu saruri minerale de la Marea Moarta are un miros marin, ce te face sa te simti la mare. Din pacate parfumul este discret si nu se mentine decat cateva minute.


          Exfolierea este extrem de blanda, eu zic chiar insesisabila, particulele exfoliante nici nu se simt. Intre noi fie vorba nici nu se vad.

           Descriere oficiala:
          Gel de dus exfoliant delicat cu saruri marine de la Marea Moarta, aloe vera si menta.

           Textura este foarte lichida si produsul  se consuma extrem de repede. Curata insa foarte bine pielea si nu o usuca.
         Culoarea este dementiala, un albastru extrem de clar, ca o mare curata.


        Ingrediente:


        L-am luat din DM, la oferta, cu 5 lei. Vine intr-un ambalaj super, care se "muleaza" pe mana, de 250 ml, transparent, astfel ca puteti vedea ce cantitate de produs mai aveti.

         Voi ce geluri de dus ati mai incercat?

Comentarii

  1. Si eu l-am folosit, miroase minunat!


    Fashionably,
    Patricia
    http://www.wingsforliberty.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Barbalata (Puiu) Mirela18 februarie 2016, 09:49

    Acum am unul de la Palmolive dar Aroma Therapy si doua de la Dove. Imi place si gama Palmolive dar si cea de la Dove.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu recentmi am luat un gel de dus de la yves rocher cu lavanda , nu prea ma incanta parfumul dar l am luat sa l folosesc in combiatie cu uleiul de corp dela Johnsons baby

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar imi plac si mie gelurile lor de dus foarte mult!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante