Le dressing du Regard Bourjois

         Buna dragele mele! Nu stiu cand trece timpul asta, unde se grabeste atat de tare…
        Fardul de azi l-am redescoperit dupa mai mult timp in care a stat uitat intr-o geanta. Este un gri care aduce mai mult a albastru si asta nu doar in poze, ci si in realitate.


         Este un fard usor sidefat, fara a fi deranjant de sclipitor. Eu l-am folosit fara primer si pot sa va spun ca nu s-a strans in pliuri absolut deloc.

       Culoarea este pigmentata, nu se strange mai mult produs decat trebuie pe pensula sau aplicator.


        Culoarea este perfecta pentru mine, reuseste sa-mi puna in valoare ochii si este potrivita pentru acest inceput de primavara.



         Prima este cu blitz, a doua fara, cand este mai intensa (aplicatorul este umezit) .



cu blitz:

fara blitz:


        O mica recomandare din partea lor:


         Bineinteles ca pastila poate fi scoasa si pusa intr-o paleta:


         Cu siguranta am sa-l folosesc mai des de acum incolo.

Comentarii

  1. Îl am si eu. Mi-a plăcut. Îl mai foloseam peste alte farduri si arăta super.

    RăspundețiȘtergere
  2. Barbalata (Puiu) Mirela24 februarie 2016, 13:03

    Pe mine nu ma atrage aceasta culoare si nici nu as purta-o. Dar....niciodata sa nu spui niciodata....
    Eu de firma aceasta nu am auzit dar nici nu sunt infocata dupa machiaj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gusturile difere. Bourjois poate nu sunt asa cunoscuti la machiaj, dar la ingrijirea pielii sunt. Geluri de dus, deodorante,...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante