My Roma Diary

         La doua saptamani de la intoarcere m-am invrednicit si eu sa scriu despre experienta din Italia! Asa cum v-am "amenintat" aceasta este prima postare cu Roma. Cumparaturile  si nu numai intr-o postare viitoare.





        Cea mai buna pizza a fost cea de la La gatta mangiona.



          O idee noua, dar des intalnita in pizzeriile lor, a fost cand ne-au pus oua in pizza. Interesant, ne-a placut!




          Din pacate pentru mine, la ei (in marea lor majoritate)  pizza este cu blat subtire spre foarte subtire.
         Faptul ca v-am pozat mancare m-a facut sa-mi aduc aminte de gluma aceea care tot circula pe Instragram si probabil nu numai:
          "Chelnerul o intreaba pe o doamna:
          -Este ceva cu mancarea? Ca nu ati pozat-o!"




       La final va las cu cateva peisaje superbe:







        
         Voi cu ce v-ati rasfatata in ultimul timp?

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3