Unboxing #3

        O noua comanda a sosit de curand asa ca facem unboxingul impreuna.


          Asa cum v-am obisnuit in ultima perioada nici aceasta comanda nu are foarte multe produse.
          Perceive a venit intr-un ambalaj nou, mai mare, de 100 ml din oferta demo. Treselle a fost la acelasi pret ca cele din comanda aceasta.




         O cana care a fost luata pentru campania cancerului la san. Este termoizolanta si abia astept s-o testez si eu.


         Desi sunt foarte pasionata de oja rosie, midnight imi face cu ochiul si abia astept sa vad cum va arata pe unghiutele mele.


         Comanda a fost insotita si de o mostra de parfum pentru barbati.


         Geanta pentru cosmetice era din comanda prezentata aici la setul Skin So soft, dar a venit abia acum.


          Va face cu ochiul ceva? Produsele pot fi achizitionate de aici.

Comentarii

  1. Barbalata (Puiu) Mirela1 februarie 2016, 12:36

    Cana o am si eu. De fapt era set la mine cu cutie pt sandwich-uri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Great post dear!! :)

    I'm following you on G+ and Instagram @mystylishcorner

    mystylishcorner.blogspot.ba

    RăspundețiȘtergere
  3. La perceive s-a schimbat doar ambalajul ?! el l-ama vut pe fostul, cel mai micut, si mirosea super, iar daca acum au marit dozajul, ar fi super, mai ales daca si pretul ar fi ok :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar ambalajul. In catalogul care este valabil pana pe 10 februarie este 64,99 lei pentru 100 ml.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante