ideal Luminous highlighter poudre éclat visage

            Nu prea folosesc pudra, dar din cand in cand am nevoie de putina stralucire asa ca am apelat la blush-ul sub forma de pudra iluminatoare ideal luminous highlighter poudre éclat visage de la Avon.



          Nuanta este roz-piersica cu particule aurii, stralucitoare.
         O puteti folosi si ca blush si ca iluminator, dar parerea mea e ca e mai utila ca blush, pentru ca eu am ceva mai multe pretentii de la un iluminator si il vreau mai intens. Ori daca folositi aceasta pudra prea intens riscati sa fiti confundati cu un clovn.
          Unele fete il aseama cu Orgasm de la NARS.

          Sistemul de deschide este de tip scoica si este prevazuta cu oglinda.


         Are 13 g, o cantitate mai mult decat suficienta.









       Este foarte potrivita pentru primavara care tocmai a inceput! Poate fi cumparata de aici.
       Va place?
       Va pup si o primavara cat mai frumoasa va doresc!

Comentarii

  1. E foarte drăguță nuanța. Xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Te pup si eu si o primavara frumoasa!

      Ștergere
  2. Iti doresc un Martisor fericit si sa ai o primavara splendida!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante