sampon repair Therapy Keratin - Primer

        Imi place sa am grija de parul meu, desi este un pic neascultator si imi este destul de greu sa-l aranjez uneori. Daca nu s-ar fi inventat keratina si balsamurile leave-in are fi fost cu adevarat jale pentru mine.
          Am inceput sa folosesc samponul repair Therapy de la Syoss cu Keratin - Primer de cateva luni si ma declar mai mult decat multumita de el.


         Keratina este o componenta a parului, unghiilor si a pielii. Cand parul este agresat de factorii externi, keratina isi pierde din calitate, iar parul devine tern si lipsit de stralucire.
        Textura acestui sampon este lichida, putin densa. Culoarea este un alb metalizat, foarte frumos.


         Face multa spuma si curata eficient parul, fara a fi nevoie sa insistati.
        Sistemul de dozare este cel clasic. Prezinta un capac care se desface. Nu curge mai mult produs decat este necesar. Cel putin nu pentru parul meu, care este lung.


          Descriere oficiala:
          Syoss. Profesional. Accesibil. Noul complex Syoss Keratin Hair Perfection contine cu 80% mai multa cheratina, care repara parul 100%, lasandu-l stralucitor si suplu, ca la coafor. SAMPON REPAIR THERAPY. Pentru par uscat, deteriorat. Intareste parul, reducand ruperea cu pana la 90%. Repara celulele capilare deteriorate, lasand parul stralucitor si sanatos. Aplica pe parul umed, maseaza cu rigurozitate si apoi clateste.

        Evident nu am vazut repararea firului de par, desi am avut ceva fire despicate, dar la fel de evident este ca nici nu ma asteptam la acest lucru. De la un sampon singurele mele asteptari sunt sa curete eficient, fara sa-mi usuce firul de par si eventual sa nu-mi cauzeze matreata (destul de putin probabil in cazul meu). Deci acest sampon imi place si singur lucru care ma face sa aman recumpararea lui este ca doresc sa mai testez si alte produse.

        Amblajul este din plastic, negru, de 500 ml si tin minte ca l-am luat la o oferta din Cora anul trecut si nu cred ca am dat mai mult de 7-8 lei pe el. Cred ca atunci cand l-am luat pe langa reducerea lui am mai aplicat si eu o oferta de 20% valabila la orice produs la alegere si astfel am ajuns sa-l iau atat de ieftin.

        Ingrediente:

 
         Si gata! Astept sa imi spuneti care este samponul vostru preferat.

Comentarii

  1. Îmi place șamponul ăsta pentru ca face muuuulta spumă.xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am sampon preferat :)) Ultimul folosit a fost Head&Shoulders de mere verzi, mm.. miroase minunat. Acum am cumparat tot de la ei, cel de menta (dar cica e pentru sotul meu) si un Elseve de la L'Oreal. Mai am Wash&Go si TRESemmé (cu keratina), amandoua pregatite sa faca fericite pe altcineva. Nu avusem probleme demuuult cu matreata si acum nu mai scap de ea, desi mi-au recomandat Head&Shoulders ca fiind cel mai bun sampon impotriva matretii. Nada. Refuz (inca) sa caut la farmacie :)) Nu-i nimic, cumpar, incerc si daca nu merg, le dau cadou :))

    Si in alta ordine de idei, te aveam pe google+ si acum am observat ca nu apari pe lista mea de bloguri. Problem solved. Ne mai vedem pe aici, si te astept si pe la mine :)

    kadsdiary.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca si samponul antimatreata de la Avon. Surorii mele ii este de mare ajutor!
      Vin in vizita curand!
      Te pup!

      Ștergere
  3. Am folosit si eu cu ceva timp in urma de la Syoss. Insa nu imi aduc aminte daca este chiar acesta :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman