midnight

         Produsul pe care l-ati vazut la cumparaturile de aici face obiectul postarii de astazi. Este vorba despre oja Midnight de la Avon din gama nailwear pro+.


          Desi poate la prima vedere nu pare este un mov spre negru. Este o nuanta frumoasa, desi s-a vrut un mov initial (asa arata cand se aplica un singur strat), dar din pacate lasa dungi inestetice. Este nevoie de doua straturi si astfel dezvaluie o nuanta de mov foarte inchis.


        Este rezistenta, stralucitoare, usor de aplicat si cu uscare rapida. Devine opaca in doua straturi.
        Are un luciu frumos si poate fi achizitionata de aici. Are un pret accesibil, in functie de catalog intre 8-12 lei.


        Culoarea nu este suficient de intensta pentru o singura aplicare si in plus lasa dungi vizibile din apropiere.
         Va place? Ati incercat-o?

Comentarii

  1. Nu am incercat-o dar, sincer nici nu as vrea. Daca se spune ca este mov atunci asa ar trebui sa fie. Cel putin asta cred eu. Oricum eu nu folosesc produse Avon :)

    RăspundețiȘtergere
  2. FRUMOASA CULOARE, CAND AM VAZUT DENUMIREA AM CREZUT CA E OJA DE LA FARMEC..AU SI EI UNA CU NUMELE ACESTA

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inceput sa iubesc ojele Avon. Sunt rezistente si au culori actuale si texturi dragute!

    RăspundețiȘtergere
  4. Raportul calitate pret este excelent la AVON. Si eu le folosesc cu placere

    www.fashionwithcriss.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante