tus Clickit Oriflame

           Buna dimineata fetelor! Nu puteam sa va las sa va roadeti unghiile de curiozitate, nestiind daca sa luati sau nu acest tus de ochi Clickit  de la Oriflame, asa ca m-am sacrificat eu pentru voi. :-p

        Culoarea? Un negru destul de intens, fara sa insistati prea tare.
        Se sterge destul de usor, dintr-o miscare, nu este nevoie sa insistati ca sa-l stergeti. Daca asteptati cateva secunde sa se usuce nu se transfera in alte zone. Nu se usuca in tub, l-am deschis de luni de zile. Cu ocazia asta va spun si ca nu arunc un produs de machiaj chiar daca trec 12 luni de la deschidere, decat daca isi schimba mirosul si textura.

 
       Varful aplicatorului este suficient de lung, excelent pentru linii subtiri, dar si pentru cele groase.


          Periuta este alcatuita din mai multe fire lungi, flexbile ce fac aplicarea precisa.


          Produsul vine intr-un tub de tus, dar poate fi mai lung daca il alaturati unui conector si eventual sa mai puneti inca un produs in capatul celalalt. Eu in partea celalalta am nuanta de albastru si cand se va termina acesta voi pune griul. Mi-a placut tusul si din acest motiv am luat mai multe nuante. Conectorul vine gratis daca achizitionati doua produse din gama Very Me Click it.


        Este un produs cu un raport calitate-pret foarte bun, am dat in jur de 8 lei pe el pentru 3, 5 ml.


        Disponibil in sase nuante: negru, gri, albastru, maro, verde si mov. L-am folosit pana la epuizare si in curand o sa-l vedeti in produsele terminate.

         L-ati incercat? Cum vi se pare?

Comentarii