Palmolive Gourmet Vanilla Pleasure

            In afara de Feel the massage prezentat aici nu am mai folosit geluri de dus de la Palmolive, iar acesta a fost binevenit in colectie.


         Imi plaaace, e super-cremos, hidrateaza si catifeleaza pielea, are o aroma dulceaga, de vis. Nu va puteti imagina cat de frumos miroase a vanilie ...e adorabil!!! Imi rasfata simturile olfactive.
          Parfumul  nu se mentine pe piele prea mult, dar in principiu nici nu doresc asta.
           Ambalajul arata tare bine, te imbie sa-l iei de pe raft. Capacul se deschide foarte usor.


          Face spuma, lucru care mie imi place la nebunie!! Este de culoare galben pal.

          Textura este cremoasa si nu usuca pielea.


          Descriere oficiala:
         Crema de dus cu extract de vanilie - formula sa bogată si catifelata iti hidrateaza pielea, lasand-o placut parfumata. Pentru un moment de rasfat gourmet.

           Ingrediente:


         Pretul a fost excelent, 11 lei din Cora.
         Ambalajul este din sticla de plastic, translucida curbata si se poate vedea ce produs este
         Voi ce descoperiri in materie de geluri de dus aveti?

Comentarii

  1. eu il vreau pe cel cu capsuni din gama, dar asta ar suna bine pentru iarna ;).

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu l-am incercat pe acesta, dar imi plac gelurile de dus Palmolive, au arome foarte faine.
    Sa ai in continuare o saptamana frumoasa!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea, la fel iti doresc si tie!
      Te pup

      Ștergere
  3. Mmm... ce descriere i-ai făcut. Si mie mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am in prezent un gel de dus de la Palmolive dar nu mai retin sortimentul. Oricum sunt foarte multumita de el :)
    Si ca pret a fost ok

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt bune cu un raport calitate pret ok.

      Ștergere
  5. Sa il incerci si pe cel cu orhidee. Se mentine mirosul si doua zile. E super! Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca miroase divin , eu am avut unul pe roz si avea si particule abrazive chiar trebuie sa incerc mai multe .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman