Perie rotativa Rowenta + VIDEO

           Cine nu iti doreste un par ca la coafor in confortul propriei case? Daca iti place sa ai grija de parul tau atunci stii despre ce  vorbesc. Acum acest lucru este posibil datorita periei rotative CF9421D0  Brush Activ' Nano Smart de la Rowenta.


          Produsele de la Rowenta se numara printre produsele cele mai apreciate din intreaga lume, cu dispozitive calitative si performante.
            Coafarea parului incepe atunci cand parul este umed, nu trebuie sa fie uscat si nici nu trebuie sa curga apa din el.




           Brush Activ' Nano Smart este cea mai eficienta si mai compacta perie rotativa de pe piata*. O perie ideala pentru uscarea si stilizarea parului. Datorita ei nu mai este nevoie sa folositi un uscator.
          Peria rotativa CF9421D0 Rowenta are reglaj de temperatura in doua trepte, functie de rotire, atat la stanga cat si la dreapta si un jet de aer rece.


           Treapta de aer rece este reprezentata prin fulgul de nea, care ajuta la finisarea coafurii.


         Are invelis ceramic si functie ionica, pentru a proteja firul de par si pentru a impiedica electrizarea parului


          Iti ofera un par neted si stralucitor intr-un timp foarte scurt.
          Peria rotativa Rowenta iti permite sa obtii volum si textura. O poti folosi si pentru indreptarea parului.
      
          Peria
vine echipata cu 2 carcase de protectie pentru perii si un saculet pentru depozitare. Daca iti doresti bucle mici, atunci poti folosi perie cu diametrul de 30 mm. Cea pentru diametrul de 50 mm este pentru volum.



          Este usor de transportat. Are si o agatatoare:

  
          Se poate curata usor:


          Este usor de folosit, practica si nu agata parul. Peria mai mare este pentru volum si onduleuri, iar cea mica pentru varfuri si breton. In momentul in care se actioneaza unul dintre butoane, peria se roteste in mod automat, fara vreun ajutor din partea noastra si fara a ruper parul, oferindu-i parului volum in timp ce il usuca, iar jetul de aer rece ajuta la fixarea coafurii. 

            Ofera volum si a devenit cel mai bun prieten al meu, pentru stilizarea parului acasa.


        Peria a fost testata in cadrul campaniei Buzzstore. Daca doriti sa participati, va puteti inscrie accesand acest link.

          Ati folosit-o? Cum va aranjati parul?


*din cele din gama Rowenta

Comentarii

  1. Si eu am o astfel de perie tot de la Rowenta dar e de vreo doi ani luata. O folosesc desi nu foarte des ( in special iarna ) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, vara fara aer conditionat e cam trist s-o folosesti!

      Ștergere
  2. Da, e faina peria rotativa de la Rowenta, iar brandul chiar are produse bune! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super perie rotativa, mi se pare geniala ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cea mai buna invenție creata pentru doamne

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt la a 2-a perie rotativa Rowenta si nu concep sa-mi usuc parul cu altceva decat cu ea. Imi place pentru ca-mi ofera volum, il usuca si-l indreapta in acelasi timp. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot pentru volum o folosesc in special!

      Ștergere
  6. este simplu de utilizat din ce am vazut la tine si chiar da volum. Isi merita banutii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, Rowenta are produse de calitate!

      Ștergere
  7. Eu o am de ceva timp si o ador. Imi place cum imi aranjeaza parul si imi place ca imi da volum la radacina. Un mic sfat: sa o folosesti pe parul ud daca vrei sa vezi rezultate!

    www.rokolla.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai fi citit textul si te-ai fi uitat pe video ai fi vazut ca am scris si am folosit-o pe parul umed!

      Ștergere
  8. Imi place parul sa aiba volum si se pare ca aceasta perie e solutia cea mai buna.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce faina e! Si eu trebuie sa ma orientez catre o placa si tot la Rowenta ma gandeam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au produse calitative, asa ca de la ei iti recomand!

      Ștergere
  10. O astfel de perie mi-ar trebui si mie! Mi-a placut filmuletul tau de prezentare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine sa ai una in casa! Multumesc tare mult!

      Ștergere
  11. Si eu am o perie Rowenta si sunt foarte multumita de ea! Imi place cum te-ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am o prietena care si-a cumpara o astfel de perie si e foarte multumita de ea. Cred ca imi voi cumpara si eu, vazand ca mai multi o recomanda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita, iar produsele Rowenta sunt calitative si te tin mult timp.

      Ștergere
  13. Super mulțumită de aceasta peria.pe langa faptul ca usucă si ma coafeaza Imi da senzatia ca sunt alte persoana .merita totii banutii Gfc claudia_mami

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3