produse terminate #3

           Va povesteam ca voi incerca lunar sa va arat ce produse am mai terminat si sa mai consum si din mostre. Pentru ca le tot strang in ideea ca le voi folosi in vacante si nici atunci nu iau cu mine prea multe. Si evident ca atunci cand primesc mostre la cumparaturi ma bucur!


           Imi plac spray-urile de corp de la Avon. Imi place sa le folosesc a doua zi dupa ce ma epilez la axila, pentru ca nu au aluminiu. Un review puteti citi aici.
           Lady speed stick a fost cumparat la doar 8, 5 lei si vi l-am aratat in cumparaturile DM de aici. A meritat, a fost eficient, nu a patat hainele. A beneficiat de un review detaliat aici


             O alternativa foarte buna pentru momentele in care nu aveti timp sa va spalati parul si trebuie sa iesiti din casa este samponul uscat Batiste. Am pus unul si la concursul organizat aici. Unul a venit si in kitul Marie Claire pe care vi l-am aratat aici. Am scris despre el aici. Poate fi cumparat de pe elefant cu 20 de lei varianta de 200 ml. Aveti link aici.
            Gelurile de dus de la Yves Rocher nu cred ca mai au nevoie de nici o prezentare. Acesta cu floare de bumbac a fost extrem de delicat. Review-ul poate fi accesat de aici.


            Rare Pearls este unul dintre parfumurile mele favorite de la Avon. Intre timp si-a schimbat si ambalajul si momentan nu l-am folosit in sticluta noua ca sa va spun daca au modificat si compozitia.
            Exfoliantul de picioare de la Yves Rocher a fost cu lavanda. Relativ delicat, personal pentru zona calcaielor am nevoie de ceva mult mai puternic, cum este piatra ponce, dar merita incercat. Poate fi cumparat de aici.


           Mostra de la Lancome mi-a placut. Este foarte laudata. Nu am inca riduri si ma bucur, deci momentan nu pot sa va spun cat de eficienta este la acest capitol.
           Imi plac produsele Aslavital! Mi-au placut si mostrele de la ei.
           Crema de maini de la Neutrogena este geniala. Am mai testat-o acum ceva timp. Momentan mai am pe acasa cateva creme de maini, asa ca momentan nu se inscrie pe lista de cumparaturi.
            Cremele de la Oriflame nu prea se potrivesc cu tenul meu. Nu a fost rea, dar nici cine stie ce. Imi povestea cineva ca e posibil sa se intample asta pentru ca la modul general nu sunt neaparat facute pentru a fi compatibile cu tenul romancelor, desi stiu fete multumite de cremele lor de fata.
          Untul de la Sephora este fara doar si poate o crema care intra intr-un top 5 creme de corp incercate. A beneficiat de un review aici. Cumparaturile de la Sephora vi le-am aratat aici. Recent va aratam pe facebook si instragram punga cu noile cumparaturi de la Sephora. Voi face o postare curand despre noile achizitii si despre cat de atenti au fost.
            Crema Elmiplant a fost faina, energizanta. Iar cea de la Himalaya a fost usor mai grasa, foarte potrivita iarna.


           Ce produse ati ami terminat in ultima perioada?

Comentarii

  1. Si tu ai terminat o gramada de produse! Mereu am impresia ca nu reusesc sa strang suficiente ambalaje goale la sfarsitul lunii si mereu am o surpriza. :))

    Gelul de dus cu floare de bumbac de la Yves Rocher imi place si mie. De fapt, este preferatul meu din gama lor de geluri de dus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt grozave gelurile lor de dus. Si acesta este printre favoritele mele impreuna cu cel cu grapefruit si cafea.

      Ștergere
  2. SI MIE IMI PLAC GELURILE DE DUS DE LA YVES ROCHER MIROS NEMAIPOMENIT

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat si eu parfumul Rare Pearls si imi place muuuult! Gelurile de dus de la Yves Rocher sunt senzationale!!! <3
    http://beautywithcriss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Când am citit de untul de corp, mai să mi se facă rău. Am dat repede mai jos să văd poza, mirată că ai terminat un unt de corp de 470 ml. :D
    Drăguț gelul de dus, dar nu cred că l-as recumpara. În afară de Rare Pearls, restul sunt ok,dar vorba cuiva trebuie să fie ceva foarte bun ca să îl recumperi având în vedere oferta vastă de produse.
    Îmi plac mai mult cele cu cafea, grepfruit si portocale - astea sunt cele pe care le recumpar frecvent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac ultimele.
      Cat despre untul de corp il stii pe nefericit!

      Ștergere
  5. Dar ai folosit ceva produse :)
    Samponul Batiste nu l am folosit pana acum, gelurile de dus de la Yves Rocher imi plac mult, iar cand vine vorba de ten nu ma impac cu cele de la Avon/Oriflame :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac gelurile de dus de la Dove, Nivea si Yves Rocher la modul general, unele ceva mai mult decat celelalte. Nu mi s-a parut cine stie ce gelul de dus de la Victoria Secret. Mi-a mai trecut prin mana unul de la Douglas, care sper sa vada curand lumina blogului dar nici acela nu face bani!

      Ștergere
  6. Harnicuta , ai verificat dat de expirare a acelei creme Oriflame , sa stii ca acum si-au schimbat ambalajul dar si compozitia , au imbunatit noi game , eu zic sa mai incerci , se poate sa gasesti si ceva pe gustul tau , pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-m uitat pe data de expirare. Am incercat mai multe creme. Imi place insa gama Swedish Spa de la ei, in special exfoliantul. Te pup si eu!

      Ștergere
  7. Batiste XXL Volume la inceput nu prea imi placea, preferam cel original, sau oricare altul. Dar acum se pare ca e preferatul meu :))
    Ai terminat o gramada, eu luna asta.. nimic. Toate sunt la locul lor :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai folosit ceva produse,totusi ti-as recomanda un gel de dush de la adidas.Mie imi plac foarte mult,isi pastreaza mult timp mirosul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de recomandare. Nu am mai folosit de mult un gel de dus de la ei. :-)

      Ștergere
  9. Uf sper să reusesc si eu sa testez samponul uscat de la Batiste . Momentan l-am gasit doar in SensiBlu la un pret astronomic
    Si mie imi plac gelurile de dus de la Yves Rocher

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt 20 de lei pe elefant, link aici:
      bit.ly/1UJRQHO

      Ștergere
  10. Si mie imi plac gelurile de dus Yves Rocher, si ai dreptate, nu mai au nevoie de nicio prezentare. :)
    Momentan am si eu sampon uscat Batiste, mai am un pic pe fund pentru o folosire sau doua, si se termina. :) L-am cumparat vara trecuta, si inca il mai am, ca l-am folosit doar in situatii de urgenta.
    Produse terminate -- nu tin neaparat cont ce produse termin, dar aseara am terminat un balsam pentru par cu ulei de argan, si urmatorul meu balsam pentru par este un Dove cu rodii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea folosesc balsam de par ci doar sampon si masca si in rest numai produse leave in.

      Ștergere
  11. Tare bine miroase parfumul , l-am avut si eu :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman