unboxing #6

          In ultima perioada multe colete au mai sosit, dar nu am apucat inca sa vi le arat. Acum este randul unul nou colet de la Avon asa ca facem un alt unboxing impreuna.



          Produsele Planet Spa sunt pe placul meu. A existat un singur produs din aceasta gama care sa nu-mi placa. O crema de corp cu trufe de ciocolata care mi-a lasat dare. A fost groaznica pur si simplu. Mirosea bine, dar lasa urme pe corp. Din cate am remarcat inca mai este la ei in stoc.
          Gelul de curatare cu ceai alb a fost 8 lei. 


           Demachiantul bifazicul l-am testat deja. Am sa revin cu o parere asupra lui.


            Full Speed l-ati tot vazut la mine pe blog. Este un parfum bun, la un pret ok, 40 de lei, iar gelul pentru barbati 7 lei.



         Oja este superba. Nuanta este wine and dine me.


          Serul acesta l-ati vazut si in unboxingul de aici.


            Si cateva mostre de ruj: cele 2 la 1 leu si cealalta la 1, 5 lei. Nu de putine ori nuantele arata alfel in brosura decat in realitate.


          Produsele pot fi gasite aici.
          Voi ce produse ati mai cumparat?

Comentarii

  1. Problema aceasta am avut-o si eu cand luam rujuri de la Avon sau Oriflame: culoarea nu se potrivea.
    Nu mi-am mai luatr produse pana acum dar trebuie de acum in colo ca mi se termina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ar trebui sa mai cumpar niste sampoane, ca nu-l mai am decat pe cel care il folosesc in prezent.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3