favoritele lunii iunie

            Luna lui Ciresar a trecut deci este timpul pentru favoritele lunii iunie. Iata-ma asadar cu produsele mele preferate in luna ce tocmai s-a incheiat.

 
           Despre relatia mea cu Yves Rocher v-am povestit de nenumarate ori iar varianta cu grapefruit este una dintre preferatele mea. Imi place, are o aroma naturala de gref si e foarte eficient. Am scris aici despre varianta cu floare de bumbac si aici despre cea cu bob de cafea.


            Un parfum care a mai fost prezentat de blog de cateva ori este Heart de la Avon. O perioada a fost retras si apoi reintrodus la cererea clientilor. Eu am un adevarat stoc din el. Imi place, aroma se mentine o perioada lunga de timp. Cred ca merita un review, nu?

         Crema de maini de la Loncolor Ultra este pur si simplu extraordinara, intra repede in piele, o lasa fina si hidratata. Am numai cuvinte de lauda pentru ea. Locul ei este fara doar si poate intr-un top al celor mai bune crema de maini. Am povestit despre ea mai pe larg  aici.

            Spray-urile de la Avon nu sunt la prima notificare aici. Imi plac ca nu au aluminiu. Au o multime de arome care tin si nu am avut surprize nici macar vara. Dupa cum am mai spus le folosesc in ziua urmatoare epilarii la axila. Nu imi plac tepele si nici nu vreau sa ma epilez zilnic.
          Deodorantul de la Garnier a fost la o oferta si prezentat in cumparaturile de aici. Se poate considera ca am dat 5, 2 lei pe unul si nu sunt pe expirate. Urmeaza un review. Mi-a placut si ambalajul, care exclude folosirea lui din gresala.

          Vedeta lunii este gelul de dus de la Palmolive  din gama Gourmet Vanilla Pleasure. Review-ul poate fi citit aici. Mi-a placut mult si aroma si textura cremoasa si ambalajul mai neobisnuit.


         Am povestit de nenumarate ori ca Philippa Gregory este senzationala! Doamna apelor este al treilea volum din seria Razboiul celor doua roze dupa Regina Alba si  Regina Rosie.
          Cartea care mi-a dat gust este Surorile Boleyn si recent am scris despre Mosternirea Boleyn care este cartea preferata a autoarei.


           In ultima perioada am vazut mai multe filme. Am selectat cateva si pentru voi. :-)

           Un film bun, pe care l-am revazut este Derailed (2005), un triller in care lucrurile nu sunt ceea ce par si inca o dovada ca ulciorul nu merge de multe ori la apa.


           Un film de familie este Firewall (2006). Mi-a placut si faptul ca tatal face tot ce poate pentru a-si salva familia si a ramane corect.


          Masina de bani nu intra in favorite, chiar nu mi s-a parut deloc cine stie ce. Il mentionez pentru ca este destul de in prim plan.


           Un film care merita vizionat este si Spy game (2001). Un film superb despre prietenie.


           Voi ce recomandari aveti pentru mine?            

Comentarii

  1. Am tot vazut gelurile de la Palmolive,trebuie sa pun mana pe unu

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ai terminat ceva produse :P
    Mersi de recomandari privind filmele. Am vazut The Choice la recomandarea ta si mi-a placut asa ca merg pe mana ta :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman