ser pe baza de acid hialuronic Lambre

              Cu atatea oferte de creme si seruri uneori e tare greu sa te hotarasti. Dupa ce am cantarit toate avantajele si dezavantajele m-am hotarat sa merg pe un ser pe baza de acid hialuronic de la Lambre.


          Este un rasfat pentru ten deoarece este deosebit de hidratant, intra repede in piele si nu lasa pelicula grasa.
            Produsul vine intr-un ambalaj de foarte buna calitate cu pompita ce faciliteaza utilizarea si dozarea eficienta. Recipientul din sticla este de culoare alba, ca si produsul.

          Serul este concentrat, este suficient o cantitate cat un bob de mazare pentru intreaga fata. Cei 15 ml ajung pentru o perioada mai lunga de timp pentru utilizare.


           Imi place acest ser deoarece ajuta tenul sa arate si sa se simta mai bine.
           Pe principiul este mai bine sa previi decat sa tratezi eu il folosesc special pentru prevenirea ridurilor.  Crema imbunatateste tonusul si textura pielii.

           Nu uitati ca aveti un banner pe blog care va ofera 30% reducere la toate produsele Lambre, indiferent daca sunt la reducere sau nu.



           Descriere oficiala:
           Ser exclusiv pentru netezirea ridurilor destinat tenului ce necesita hidratare intesa si restabilirea elasticitatii. Are efect instantaneu de elasticitate si netezire a ridurilor. Serul este creat pe baza unei formule inovationale, cu componente active destinate tuturor tipurilor de ten. In componenta acestui ser, pentru prima data in istoria cosmetologiei, se utilizeaza nivelul maxim admisibil de acid hialuronic pentru a se obtine nivelul maxim de eficienta.

          Mod de utilizare: ziua si inainte de somn pentru un efect de netezire rapida.
  • netezire instantanee a ridurilor;
  • mareste elasticitatea;
  • hidratare intensa;
  • regenerareaza tenul;
  • micsoreaza vizibil ridurile.
          Ingrediente active:
  • Lanol 99;
  • Signal-10.
            Ingrediente:


            Avand in vedere faptul ca toate produsele Lambre pe care le-am testat pana acum mi-au placut vi le recomand si voua. Despre rimelul Long Lash am povestit mai pe larg aici.
          Fondul de ten Lambre s-a incorporat ca o a doua piele, dar puteti sa citit mai multe aici. Crema cu alune de padure miroase super si v-am scris aici despre ea.

    In concluzie, ma bucur ca am descoperit un nou produs de nota 10 si nu am ce sa-i reprosez. Face ceea ce promite, tenul meu arata bine, pielea e neteda si catifelata

          Daca va tenteaza gasiti serul aici.
          Voi ati testat ceva de la Lambre? 

Comentarii

  1. Sper sa-l incerc curand. In ultima vreme, si serurile au inceput sa-mi placa mult.
    Fondul de ten mi s-a parut super.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac! Si fondul de ten de l ei este grozav!

      Ștergere
  2. Suna promitator. :)
    Sa ai un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar foarte promitator!
      Weekend minunat si tie!

      Ștergere
  3. Nu am folosit nici un produs din gama aceasta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti recomand aceasta firma! Au produse calitative!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman