unboxing #7 Marie Claire Beauty Kit

            Buna frumoasele mele! Beauty kit-ul Marie Claire de iunie s-a terminat in cateva ore, desi a fost livrat si mai devreme decat celelalte si in timpul zilei.
          Sa aflam ce contine cutia care s-a epuizat vazand cu ochii:


            Produsele Givenchy au fost cele care au convins multa lume sa achizitioneze acest kit.
            Rujul in nuanta Rose Dressing (202) abia asteapta sa fie testat. A venit in varianta mini-size de 1, 5 g. Ambalajul este din plastic, dar produsul full size are ambalaj din piele.


            Celalalt produs Givenchy din kit este un rimel Noir Couture la 4 g.


           Un produs care a venit in varianta full size este un exfoliant de corp Planet Spa Perfectly Purifying de la Avon  200 ml. Era deja in teste la mine si este extraordinar.


            Am mai avut o apa termala de la Ivatherm si de ceva timp am una de la Vichy. Nu pot sa zic ca acest concept ma da pe spate, cu riscul ca imi pun unii oameni in cap. Nu ii gasesc alta utilitate decat dupa epilare, dar eu in general folosesc epilatorul si atunci nu imi jupoi pielea prea tare.  Am mai avut un produs de la Avène si mi-a placut tare mult. Era pentru puncte negre si chiar am vazut rezulte cu el. Nu mirosea prea bine si in plus trebuia tinut peste noapte pe nas, dar rabda baba la frumusete, nu? :-)


            Samponul nutritiv care line vital nutrition de la Keune l-am testat deja si pana vine review-ul pot sa va spun ca imi place tare mult. Este in varianta travel, de 70 ml.


              Un alt produs full size este un gel-crema pentru hidratare intensa 24 de ore Hydra Vegetal Yves Rocher de 50 ml.


           Un produs pe care va spun sincer ca a parut mai mult folosit, dar a fost sigilat. Si sora mea a zis dupa ce l-a folosit o singura data, ca pare pe jumatate folosit. Vorbim despre crema de protectie solara pentru accelerarea bronzului cu spf 15 de la L'Erbolario, 50 ml.


             Din kit a mai facut parte si o oja rosie super gel de la Rimmel London in nuanta red ginger, 12 ml. Stiti ca imi plac ojele rosii, asa ca eu sunt tare multumita. Si in beauty kitul de aici tot o oja rosie am primit, careia intentionez sa-i fac un review curand ca am folosit-o si tare faina este. Are textura de gel, atat va mai spun.


          Au pus in cutie si o pasta de dinti anti-placa de la Elgydium, 7 ml.


            La final am lasat cele 2 mostre: una pentru ea si una pentru el din apa de parfum Karl  Lagerfeld.


              Avantajul este acestor kituri este ca iti oferta posibilitatea de a testa mai multe produse la un pret mic.
              Ca de obicei produsul a putut fi cumparat de pe site-ul lor. Pretul a fost de 69 de lei (cu transport inclus), doar editia aniversara a fost mai scumpa un pic.
            Voua ce va face cu ochiul?

Comentarii

  1. Am vorbit si eu despre produsele din cutiuta , eu zic ca se merita si mie mi place samponul iar acel produs L'Erbolario parea si la mine folosit desi dupa cum ai zis si tu acesta a venit sigilat , pupici 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De sampon nu sunt si eu tare multumita, a fost primul testat, daca nu pun la socoteala exfoliantul pe care eu il foloseam deja de ceva timp.

      Ștergere
  2. Sa te bucuri de ele!
    Toate produsele sunt foarte simpatice! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu drag!
    Am tot auzit de produsele Givenchy si chiar as incerca ceva de la ei, sunt curioasa. La fel si de Planet Spa, dar e alta poveste, nu am cum sa comand de pe Avon. Am primit de la Yves Rocher cadou o mini crema exact ca asta a ta, 10ml, este foarte foarte micut tubul si nici nu l-am incercat inca. Sa ne spui te rog cum ti se pare, eu cu atat de putin produs nu cred ca apuc sa-mi dau seama :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu ce sa spun sincer
    Pe mine produsele acestea nu prea ma dau pe spate; poate si pentru ca nu folosesc.
    Daca tie ti-au placut, asta conteaza :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vrut sa comand si eu acest beauty kit doar ca m-am trezit un pic cam tarziu si nu mai era pe stoc. Cei drept si eu vroiam tot produsele givenchy dar asta e. Vedem luna asta ce-o fi

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai toate :D.
    La cea de-a doua cutie, nu prea mi-a plăcut rimelul. De abia se vede ceva pe gene- partea bună e că nu le lipește asa că poate fi folosit după altul si rujul care era cea mai închisă nuanță din gamă. E nuanța preferată a majorității si arată bine la altele. Am cumpărat mostra să văd dacă pot să-l folosesc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa te bucuri in continuare de produse! Cred ca o sa urmaresc si eu viitoarele cutiute si daca imi place continutul poate plasez si o comanda. :)
    Puup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Off ce dezamagire am tras astazi cand a aparut noua cutie si am vazut ca nimic nu ma atrage sa o cumpar! Ma uit cu jind la cutiile anterioare, spre exemplu asta si imi pare rau ca nu le-am prins si eu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, am urmarit si eu cutia si slabuta.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3