unboxing 8

             Buna frumoasele mele! Astazi va prezint prima comanda online pe care am dat-o pe Bottega Verde.


            Lotiunea de corp cu Magnolia Nera am luat-o pentru ca am si un parfum Magnolia Nera care este printre favoritele mele si pe care l-ati vazut in cumparaturile de aici. Este deja in teste, deci curand vine review-ul.

           Cred ca produsele Bottega Verde se intrec in arome care mai de care. Demachiantul cu migdale dulci miroase absolut delicios.


           Nu este o noutate ca aroma de nuca de cocos este pe placul meu asa ca am pus in cos si un scrub.


            Coletele de peste 100 de lei au transport gratuit si un cadou. Eu am primit un sapun cu unt de shea.


            Bottega Verde va face si voua, dragi cititori, un cadou: aveti 10% reducere la orice comanda daca folositi codul STRUMF inainte sa finalizati comanda. Grabiti-va, pentru ca doar primii 20 dintre voi vor putea beneficia de el. Produsele pot fi comandata de pe  www.bottegaverde.ro
            Ati mai vazut la mine pe blog produse Bottega Verde. Voi ce produse ati folosit de la ei?
 

Comentarii

  1. Stiu ca este foarte bjna gama dar eu nu am folosit nimic pana acum.
    Cine stie, poate intr-o zi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mai multe game, dar ai dreptate poate intr-o zi!

      Ștergere
    2. Ma refeream la produsele Bottega Verde :)

      Ștergere
  2. Păi, parfumul de care ai spus este absolut minunat. Mai am unul cu gardenie care este descris ca fiind unisex, un ulei de corp cu vanilie neagră si un ruj.
    De abia astept să testez su alegerile tale.
    Te pup! Îmi place mult blogul tău.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am mai uitat după ce am citit articolul tău pe site - de abia astept să testez si crema de corp cu vanilie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu drag! M-ar interesa rujurile de la ei care sunt la oferta, dar nu au afisat pe site ce ingrediente contin, asa ca spun pas momentan. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am eu un ruj de la ei. Am sa pun ingredientele daca apar pe cutie :-)

      Ștergere
    2. Chiar as aprecia. Mersi mult. :)

      Ștergere
  5. Foarte faine produsele, sa le folosesti cu drag.
    Am comandat si eu o cutie beauty box, este prima mea experienta de acest fel, ar trebui sa o pimesc la mijlocul lui august, si sunt foarte curioasa ce produse va avea, ma incanta elementul surpriza al acestor cutii. :)

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar sunt curioasa ce o sa primesti.
      Abia astept!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante