Yves Rocher a lansat noua colectie Plaisirs Nature

              Buna fetelor! Folosesc produse Yves Rocher de cativa ani si astazi anunt lansarea colectiei  Plaisirs Nature care a avut loc in luna mai. Mai bine mai tarziu decat niciodata, nu?


               O gama completa formata din peste 50 de produse de exceptie ce ofera stare de bine in fiecare zi.

              Texturi inedite: geluri de dus gomante cu seminte 100% din fructe, uleiuri de dus, sapunuri exfoliante, creme delicate si exfoliante pentru corp, uleiuri pentru corp si masaj, ape de toaleta cu efecte binefacatoare, cuburi efervescente pentru baie.


          Trei game cu asocieri inedite de extracte vegetale cu efecte binefacatoare: 
           Relaxare pentru regasirea starii de bine si a echilibrului esential
 Patru colectii:
 
                Floare de Portocal, Lavanda & Petit Grain
                Lavanda & Mure
                Migdale & Floare de portocal
                Masline & Petit Grain


          Energie pentru regasirea fortei si a energiei vitale
Patru colectii:
           Mandarina, Lamâie & Cedru
           Mango & Coriandru
           Lamâie & Busuioc*
           Zmeura & Menta


          Senzualitate pentru momente de senzorialitate
Doua colectii:


           Vanilie Bourbon
           Nuca de Cocos



*Aromele Lamâie & Busuioc si Masline & Petit Grain vor fi lansate in septembrie 2016.  

        Am dat o raita la ei in magazin si am gasit o multime de produse tentante! Mi-a placut ca am avut o multime de produse pentru testare si sticlute cu aroma fiecarei colectii. Tentant, nu?


           Au si  idei de cadouri daca sunteti in pana de idei!


           Si evident o multime de reduceri tentante!



           Am surprins si fetele la treaba! Produsele pot fi cumparate si din magazin si online de aici. Din magazin beneficiati de niste reduceri pe baza unui card, iar online aveti cadouri la orice comanda.


          Care sunt produsele voastre favorite de la ei?

Comentarii

  1. Îmi place deja celebrul gel de dus cu cafea, îmi plac si cele cu portocale si grepfrut - miros natural.
    Nu stiam că se mai lansează si în septembrie o parte din produse.
    Mi-a plăcut si textura uleiului de dus, o să mai iau unul în curând si mai vreau si niste rujuri.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac cele mentionate de tine. Imi place si cel cu aroma de cocos din noua colectie!

      Ștergere
  2. Sa inteleg ca in magazine nu se tine cont de ofertele din catalog? Am si eu card dar in Bacau de putin timp s-a deschis un magazin (nu am apucat sa merg :) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se tine cont de ofertele online, cele pentru cre a suma x primesti un cadou sau chiar 2. Dar au oferte si in magazin pentru card pe baza stampilelor.

      Ștergere
  3. Produse minunate si du Zm folosit gelurile de dus sunt minunate

    RăspundețiȘtergere
  4. YR ne surpinde mereu atat cu produse faine cat si cu oferte la care nu ai cum sa te abtii

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante