mascara I feel pretty Melkior

             I feel pretty! Mascara I feel pretty de la Melkior este un rimel creat special pentru a conferi alungire genelor, insa lucreaza extrem de bine si  la volum
           Rezultatele mai jos in imagini!


         Mascara I feel pretty ofera gene dese si lungi. Efectul pastreaza ideea de natural, deci poate fi folosit in fiecare zi. Rimelul imbraca frumos geana cu geana, fara a le incarca.


         Se demachiaza usor cu orice demachiant, fara a fi nevoie sa insistam.


            Periuta se poate curba, de aceea se poate folosi si pentru genele mai mici si pentru cele mai mari. Este unul dintre cele mai bune rimeluri pentru alungire.


          Descriere oficiala:
         Textura sa elastica inovatoare confera un aspect uimitor genelor, curbandu-le  si oferindu-le volum. Peria sa din fibre este special conceputa pentru a separa genele, fara a incarca si pentru a obtine un aspect sofisticat.


          Nu curge, nu se faramiteaza pe gene si le coloreaza intr-un negru frumos.


           Ingrediente:



          Produsul poate fi cumparat de aici cu 39, 90 lei.
          Ce produse folositi de la Melkior?
          Nu uitati ca o mascara I feel pretty puteti castiga la concursul organizat aici.

Comentarii

  1. Multumesc pt aceasta postare.Eu am o adevarata obsesie pt rimeluri...si zilele trecute chiar ma uitam pe site-ul Melkior la mascara si nu ma hotaram pe care sa mi-l iau.Dar acum stiu.Chiar daca nu o sa castig eu premiul de la giveaway...acuma stiu exact ce mascara vreau .O zi frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au transport gratis toata luna. Succes la concurs.

      Ștergere
  2. Produsul pare foarte bun.Mereu am avut o problema cu genele,fiind mereu lasate dar acest rimel sper sa ma ajute :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place rimelul si pretul este accesibil.

      Ștergere
  3. Nu prea ma dau eu cu rimel. Mai rar se intampla.
    Am observat cat de fotogenica esti :) si ca ai o fata copilaroasa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am folosit acest rimel, acum folosesc Telescopic de la L'Oreal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu-mi prieste L'Oreal la capitolul mascara.

      Ștergere
  5. Cred ca trebuie sa plasez si eu o comanda la ei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am testat-o ieri din nou mai bine si intr-adevăr curbează genele mai bine decât ce am mai încercat eu.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, e in topul meu. Poate ar trebui sa scriu o postare de genul acesta :-)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3