Cum purtam rochii de dantela?

              Cand vad dantela ma gandesc involuntar la tinute elegante, romantice, fie ca vorbim de dantela colorata sau de clasica dantela neagra.

            O rochie perfecta cu detalii din dantela suna a tinuta ce poate fi purtata la evenimente pretioase, cu o pereche de pantofi cu toc inalt. Ei bine eu cred ca dantela poate fi purtata foarte bine si cu  botine si cu un trech rosu atemporal.
            Haideti sa vedem!


            Minunatia aceasta de trench o cunoasteti dintr-o postare mai veche, insa e inca disponibila si o gasiti acesand linkul acesta. Este un model usor de asortat atat tinutelor de zi, cat si celor de seara si mai ales extrem de frumos.













Am purtat: Trench Erry.ro
Rochie: Zoot
Botine: No name


            Sper sa va placa si voua tinuta aleasa!

Comentarii

  1. trench-ul mi-a placut maxim de cand l-am vazut. dar nici rochita n-arata rau deloc. si te prinde!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti sta tare bine asa! Trench-ul e minunat, imi place mult! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. super tinuta ta, chiar imi place si te prinde

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac mult rochitele din dantela... Trench-ul e absolut bestial si iti vine perfect!

    RăspundețiȘtergere
  5. O rochie din dantele e binevenita dar si necesara in garderoba oricarei femei, fie ca este o rochie pentru ocazie, fie este o rochie casual...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, desi eu nu prea ma pot multumi doar cu una.

      Ștergere
  6. Simpatica rochita si iti sta bine in aceasta nuanta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt persoane cărora le stă bine cu astfel de rochii, eu nu sunt una dintre aceste persoane sau poate nu am găsit rochia potrivită :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Rochita e minunata, dar trench-ul e BESTIAL! Love it! Iti vine tare bine dar as asorta cu altceva trench-ul in opinia mea! Bravo, ai stil!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac rochiile din dantela foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, sunt printre preferatele mele. Sunt topita dupa rochii.😘

      Ștergere
  10. Combinatia este superba. Trench-ul rosu imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce poze frumoase ,imi place mult culoarea dar si cum iti vine tie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Unei strumfette ii vine perfect o rochie de dantela, mai ales daca este albastra.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am făcut nici o comanda pe zoot pana acum dar rochița este foarte simpatica. Referitor la trench am numai cuvinte de lauda. Este frumos si iti sta bine doar ca daca ar fi după mine as ocoli roșu ... Nu este culoarea mea favorita

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place tinuta ta. Rochita este frumoasa si tinereasca. Ti se potriveste :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Iti vin foarte bine ambele si rochita si trench-ul!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ador dantela!
    Rochita ta e tare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. Faina rochia, si mie imi place foarte mult dantela, am mai multe haine in dantela in garderoba, o rochie albastra (aceeasi nuanta ca a ta), o rochie culoarea untului, o bluza alba, o bluza neagra, si o fusta neagra. Le port fara probleme in orice sezon.
    Sa ai un weekend frumos!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman