Elider - Magazin online cu preturi atractive

           Buna dimineata dragii mei! Astazi povestim despre un site nou descoperit de care sunt convinsa ca va veti bucura. Este vorba despre elider.ro. Am gasit aici multe produse, inclusiv placi de par, halate, prosoape, cutii de depozitare.

           Am selectat pentru voi cateva produse: un prosop din bumbac 100%.

         Sau mai mari pentru corp



             Calitatea tesatuturii este foarte importanta pentru sanatate. Banuiesc ca stiti ca este bine sa dormiti pe asternut de satin. Din acest motiv am ochit si o pilota din satin.
            Bumbacul satinat lasa pielea sa respire, iar tesatura rezista mai bine si culorile nu se imprima.



           Sau pentru cei mai pretentiosi: cu puf de gasca. Daca umplutura contine mai multa pana de gasca cu atat pilota tine mai mult de cald. Structura ei este foarte fina si ii permite sa inmagazineze o cantitate mai mare de aer. Puful de gasca absoarbe umiditatea si permite o circulatie mai buna a aerului in interiorului pilotei.



            Gasiti mai multe modele pentru toate gusturile pe site. Dupa fiecare comanda plasata beneficiati si de un cod de reducere valabil pentru 30 de zile.

             Pe voi ce va tenteaza?

Comentarii

  1. As vrea o cutie de depozitare si lenjerie de pat si poate si altele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O cutie de depozitare mi-am luat si eu de pe site, printre mai multe evident :-)

      Ștergere
  2. Sinceră să fiu, pilota cu puf de gâscă mi-ar fi foarte bună iarna asta. Nu de alta dar sunt o persoană foarte (adică foarte, foarte, foarte :)) ) friguroasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine ma tenteaza, mai ales la ce pret are.

      Ștergere
  3. Imi place pilota aia rosie. :)
    Sa ai o zi frumoasa!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mai avut tangenta cu acest site dar are multe produse care imi fac cu ochiul

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3