favoritele lunii august

         Calendaristic vara a plecat, dar totusi sper sa mai ramana ceva timp cu noi. Din moment ce septembrie a venit este timpul pentru favoritele lunii august.


          Lotiunea de corp So Elixir Bois Sensuel a fost pe placul meu. I-am dedicat acest articol si de atunci relatia noastra a ramas neschimbata. Hidrateaza, miroase bine si intra repede in piele.

          Lotiunea Outspoken by Fergie am consumat-o rapid. Mi-a placut aroma, a hidratat, nu am plangeri la adresa ei.
Outspoken by Fergie

           Cele 2 geluri de dus sunt noutati pentru mine si amandorura vreau sa le dedic cate un review. Cel de la Yves Rocher este un ulei de dus care in contactul cu pielea devine un gel spre spuma. Este pur si simplu superb! Cel de la The Body Shop miroase delicios a piersica.


           Deodorantul C-TRU a avut o aroma mai florala, potrivita pentru sezonul ce tocmai s-a incheiat.
          Apei de parfum Comme une evidence Intense intentionez sa-i fac un review, asa ca momentan va spun doar ca imi place.
          Despre vanille noire am scris anul trecut dar inca imi place nespus de mult. Tine cateva ore bune, dar iubesc vanilia. Mai multe puteti citi aici.


        Rimelul de la Melkior I feel pretty m-a surprins placut. Imi place. L-ati putut vedea in actiune aici. Ofera volum dar si alungire.


          Premiul de vedeta lunii ii corespunde apei micelare de la Gamarde. Un produs bio, care a curatat impecabil, fara sa usuce tenul. Mai multe puteti citi aici.


         Cartea favorita este Umbra vantului. Recenzia o gasiti aici.


               Acum citesc cel de-al doilea volum si desi auzisem ca nu au nici o legatura va asigur ca au. Romanul o prezinta, printre altele, pe mama lui Daniel, personajul principal din primul volum.

           La capitolul filme am mai multe recomandari. Incep cu un triller care este extraordinar si merita vazut: The whole true. M-am si inselat in privinta criminalului, ceea ce trebuie sa recunosc ca nu mi se intampla prea des. Imi scuzati modestia :-)


           Continuam cu  filme romantic: Nowhere safe (2014)


 Me before you


si  Dorian Gray, interpretarea din 2009 (cu Ben Barnes). Filmul mi s-a parut genial si merita vazut.

         Care sunt favoritele vostre in luna care tocmai a trecut?

Comentarii

  1. Îmi plac majoritatea favoritelor tale. Trebuie să testez si eu lotiunea micelara. Si să mă uit la filmele recomandate pe care încă nu le-am văzut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Produse bune,si mie imi plac gelurile de dus de la yves rocher

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele Yves R. sunt minunate iar parfumul super desi nu sunt fana aromei de vanilie :)
    Mersi de recomandari in ceea ce priveste filmele :)
    Cartea "Inainte sa te cunosc" ti-o recomand. Asa poti face comparatie intre film si carte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fimul m-a marcat un pic, dar poate voi citi si cartea.

      Ștergere
  4. Love your post
    thanks for sharing!!
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer,sunt cam sceptica in privinta produselor care nu le stiu. Imi ia mult timp pana ma decid sa comand ceva ,datorita faptului ca am avut o experienta mai neplacuta cu o crema,iar efectul a fost groaznic. Abia acum, dupa doi ani am reusit sa repar ce a facut. Singurele care le voi 'incerca " vor fii filmele si cartile.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nice post, dear! Love your blog (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Vanille Noir e printre preferatele mele și chiar am început să-l port mai des de când a venit toamna și temperaturile nu mai sunt așa ridicate :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca se regaseste si printre favoritele tale :-)

      Ștergere
  8. Umbra vantului mi-a placut la nebunie!!
    Gelurile de dus ma tenteaza, amandoua. In curand vreau sa trec pe la Yves sa profit de niste oferte primite prin posta :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie. Tocmai am terminat si a doua carte din serie si e super. Urmeaza a treia :-)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman