unboxing #13

            Buna dragilor! Astazi povestim despre o comanda data acum cateva luni bune pe elefant. Este prima de la ei pe care v-o prezint. Pe site gasiti si cosmetice si carti si mai nou si incaltaminte pe care o puteti testa inainte de a o cumpara.




           Produsele cosmetice sunt de multe ori la oferta la ei asa ca avem in colet o crema de maini cu ulei de argan.


          Un demachiant spuma bland de la Clarins.


           Un balsam de buze care arata tare bine si hidrateaza buzele:



         Doua uleiuri: unul cu mandarina:


si unul cu ulei de argan:


           Din comanda a mai facut parte un ruj Revlon, nuanta hydrangea.


         Cartea Un albastru infinit de Luanne Rice a fost cadou:


         Toate produsele pot fi gasite aici
         Voi ce comenzi ati mai dat?

Comentarii

  1. uleiul de mandarine, vreaaauuu si eu!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu de pe elefant.ro dau comanda doar la carti. Pana acum nu am luat nimic altceva. Dar nu se stie.
    Sa ne spui cum este cartea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine, sa le folosesti cu placere! Eu una sunt o mare amatoare de produse pentru ingrijirea parului cu ulei de argan, folosesc frecvent sampoane, balsamuri si masti pentru par cu ulei de argan, si in prezent am un descalcitor pentru par (detangler) cu ulei de argan.
    Sa ai un weekend frumos!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ioooiii, ce cute e balsamul de buze <3 Eu n-am pus niciodată o comandă la Elefant, dar am văzut că au numai bunătăți pe site

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman