crema de par Loncolor Natura


         Astazi vorbim despre podoaba capilara. Imi place sa folosesc produse de ingrijirea a parului si parul meu fiind ondulat are si nevoie.


          Consistenta este asemanatoare cu a unei creme de fata. Este nevoie de putin produs pentru a acoperi toata lungimea parului. Este suficient sa apas de doua-trei ori pe pompita.

           Este usor de aplicat si textura este lejera. Sunt incantata si multumita de rezultate.
          Am apreciat sistemul de inchidere/deschidere, care permite distribuirea optima a produsului pe intreaga suprafata a parului, fara a-l irosi. Cantitatea de 200 ml este arhisuficienta.  Cred ca il am de vreo 6 luni si inca ma mai tine. Imi  place foarte mult! Miroase frumos si imi lasa parul foarte smooth si placut la atingere! In plus, e nevoie de o cantitate mica si o sticla din asta te tine o gramada!
         Descriere oficiala:
        Conceputa pentru a fi utilizata fara clatire ulterioara, crema pentru par LONCOLOR Natura se adreseaza oricarui tip de par care isi doreste deopotriva îngrijire si hidratare. Produsul ajuta la o mai usoara aranjare zilnica a parului care prinde viata si dobandeste reflexe pline de stralucire! Nu se clateste! Se poate utiliza zilnic.
 
         Aplicati crema pe palmele umede si distribuiti uniform pe parul umed sau uscat, pe toata lungimea acestuia. Cantitatea folosita se ajusteaza in functie de lungimea si desimea parului. Nu clatiti! Se utilizeaza zilnic. Spalati mainile dupa aplicare.


         Am aplicat-o pe parul zvantat cu prosopul (a fost nevoie de o cantitate foarte mica pentru tot parul).


           Dupa utilizare parul devine matasos. Este un produs care si-a castigat locul in rutina mea de ingrijire a parului si pe care il recomand.


          Ingrediente:


       Voi ce produse ati mai descoperit?

Comentarii

  1. Interesant. Merge si pentru par normal, neondulat si nevopsit?

    RăspundețiȘtergere
  2. N.am mai auzit de crema pt par.suna interesant insa eu am parul gras si mi.e cam frica sa folosesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-a ingrasat parul, dar parul ondulat e mai cu tendinta spre uscat.

      Ștergere
  3. Nu am folosit acest produs. De fapt nimic de la Loncolor. Mersi de recomandare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac produsele lor, ieftine si bune :-)

      Ștergere
  4. Buna Cristina. E prima oara cand aud de firma Loncolor, si chiar ma uitam dupa cateva produse de ingrijirea parului sa le testez. Eu am parul drept, deci sper sa mearga si la mine. Mersi de recomandare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, nu este pentru par cret. Este pentru toate tipurile de par. Cu drag!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante