crema exfolianta Endea

          Exfoliantul este unul dintre produsele mele favorite pentru ingrijirea pielii si din acest motiv am o multime, cu diferite texturi si arome. Este unul dintre produsele esentiale pentru o piele curata si hidratata. Indeparteaza celulele moarte si activeaza circulatia sangelui la nivelul epidermei pentru o buna absorbtie a cremelor de corp in piele.
           Acesta este un unt crema exfoliant. Nu este foarte abraziv, dar lasa o piele extrem de fina.


          Acest produs are o consistenta onctuasa, sub forma unor mici particule inchise la culoare. Este pe baza de uleiuri, dar nu lasa senzatie uleioasa pe piele, orice urma de ulei dispare de pe piele la stergere. Lasa o piele fina si pregatita pentru orice rasfat untos ce ii aplic, sau puteti sa nu mai aplicati nici o crema ulterior, pentru ca nu usuca deloc pielea.
          Descriere oficiala:
          Exfoliant de corp cu ulei de caise si unt de shea
          Folosind exfoliantul de corp 3 in 1 rezultatele nu se vor lasa asteptate deoarece acesta curata pielea in profunzime, elimina celulele moarte, activeaza microcirculatia, lasand in urma o piele hidratata, catifelata, mai ferma si foarte placuta la atingere. si cum se realizeaza acest lucru? Foarte simplu: granulat de masline si migdale, cafea si ghimbir pentru o abraziune mecanica, si zahar brun care, prin acidul glicolic din componenta, realizeaza exfolierea si la nivel chimic.

           De hidratare se ocupa uleiul de caise, untul de shea si mierea de albine care nu permit deshidratarea. Chiar si suita de uleiuri esentiale are un rol aparte, nu doar de parfumare, acestea avand toate proprietati anticelulitice.


            Estimez ca tine aproximativ pentru 6- 8 utilizari.

           Acesta este un scrub dupa care nu simt nevoia sa ma dau cu lotiune de corp. Atat de eficient si totusi bland, imbogatit cu atatea uleiuri, face exact ceea ce trebuie. Pe de cealalta parte, nu lasa nicio senzatie uleioasa. E combinatia perfecta.

          Merge mai bine pe timpul iernii sau acum cand este frig afara, datorita faptului ca e foarte hidratant.


           Poate fi cumparat de aici.

           Ingrediente:


          L-ati incercat?

Comentarii

  1. Foarte interesant exfoliantul, mai ales ca are ingrediente foarte ok. M-ai facut curioasa de aceasta firma. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm, ce bine suna asta cu ulei de caise. Trebuie incercat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte buna!O folosesc si eu si sunt super multumita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca n-am incercat, dar uite ca imi face bine sa citesc ce scrii tu aici despre aceasta crema exfolianta, s-ar putea sa mi-o doresc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am incercat pana acum acest exfoliant, dar ma tenteaza

    RăspundețiȘtergere
  6. Momentan folosesc unul din Thailanda, cu cocos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am incercat astfel de creme. Pur si simplu nu am fost tentata si nici nu am considerat ca as avea nevoie. Probabil ca gresesc dar...

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi plac produsele exfoliante si am si gel de dus exfoliant, am si pentru fata. Pe acesta nu l-am incercat dar daca tot il recomanzi pentru perioada rece ar trebui sa il incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avand uleiuri eu il gasesc mai potrivit pentru perioada aceasta a anului.

      Ștergere
  9. N am auzit de acest brand , pare interesanta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3