Cum decurge o sedinta de tratament anticelulitic la Nomasvello?

          Celulita nu mai tine cont de mult de varsta sau numarul de kilograme. Sunt sigura ca ati vazut si fete tinere si slabe care au celulita.  Pentru a spune adio celulitei cel mai eficient tratament este adoptarea unui tratament alimentar sanatos. Fara acest regim nici un tratament nu este eficient.


             Nomasvello ofera un tratament anticelulitic LED +Esthetic ce functioneaza de la radacina problemei, fara a afecta tesuturile din jur. Tratamentul este confortabil si complet nedureros. Rezultatul imediat este de tonifiere. Singura interdictie este de a se evita consumul de apa si mancare timp de doua ore dupa tratament.

           Sedinta dureaza 20 de minute per zona aplicata.
           Inainte de tratament se curata zona si se acopera alunitele cu un creion alb sau cu un plasture, pentru a se evita pigmentarea si mai intensa. In cazul meu cu un plasture, deoarece am o alunita destul de mare pe unul din picioare.
           Apoi mi s-a aplicat un gel pe baza de mentol intr-un strat gros.  In primele 5 minute se foloseste lumina verde pentru drenaj limfatic si tonifiere, apoi  lumina rosie pentru stimularea circulatiei sangvine si din nou lumina verde. Led-ul micsoreaza celula de grasime.
             In timpul sedintei am simtit pe zona aplicata un aer rece urmat de un aer cald. Dupa 15 minute mi s-a aplicat un nou strat de gel si luminile verzi pentru inca 5 minute. La final am beneficiat de o crema care stabilizeaza substrantele naturale active din gel si de un masaj.


           Tratamentul consta in mai multe parti:
1. Activarea enzimelor: pentru absorbtia buna a alimentelor.
2. Vasodilatatia: creste fluxul de sange
3. Drenaj: indicat in detoxifiere, reducerea celulitei si a depunerilor de grasime
4. Masaj anticelutic: netezeste pielea si ajuta ingredientele sa patrunda in profunzimea pielii.


            Pentru tratamente vizibile nu uitati sa aveti grija la alimentatie si sa faceti sport.
            Daca sunteti curioase puteti gasi mai multe aici:


           Deoarece am testat personal serviciile, vi le recomand cu incredere!

Comentarii

  1. Misto. ☺
    Poate o să încerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte fain! Mi-ar prinde si mie bine, dar la noi nu exista salon Nomasvello

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca in timp va aparea si acolo. S-au extins sufient de mult!

      Ștergere
  3. mi se pare interesant! n-am incercat niciun tratament anticelulitic pana acum. doar ma chinui cu cremele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine a fost prima oara cand am incercat un tratament anticelulitic la salon.

      Ștergere
  4. Vreau si eu, dar cred ca ar trebui sa gasesc un salon care are program noaptea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au program si in week-end. Se adapteaza omului ocupat :-)

      Ștergere
  5. Ah ce-mi place si mie la salon,dar din pacate in ultimul timp tot mai rar ajung!

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca mi-ar placea rasfatul asta :)...sigur!

    RăspundețiȘtergere
  7. O experienta interesanta. Nu am fost niciodata la salon pentru tratarea celulitei! Un adevarat rasfat

    RăspundețiȘtergere
  8. Un rasfat in toata rwgula. Nu am facut pana acum tratamente speciale. Ma bucur pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere
  9. O singura data am fost la Nomasvello si mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante