Half is free by Andreea Esca

          Acum doua saptamani au fost la evenimentul Half is free by Andreea Esca, care s-a tinut asa cum obisnuiesc langa Piata cu Flori. Am mai scris anul acesta despre evenimentul din primavara aici si aici despre evenimentul de anul trecut.



             Ca de obicei produsele au fost la jumatate de pret. Mai precis cumparai un produs si primeai doua.






           La fiecare editie nu ratez ocazia de a ma fotografia la cabina foto. Imi place sa imortalize diverse momente si sa ma uit cand mai trece timpul la ele.


         La final va las cu produsele luate la evenimentul Half is free.


         Rujul este din noile nuante adaugate,Honey si il gasiti aici.


         Un balsam de buze foarte potrivit pentru vremea friguroasa de afara. Daca va tenteaza il gasiti aici.


         Iar ojele noi le gasiti aici.
        Voua ce produse Melkior va fac cu ochiul?

Comentarii

  1. Rujul imi face cu ochiul si imi pare foarte rau ca nu se fac si la Iasi astfel de evenimente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate cu timpul. Din ce stiu este un eveniment Half is free si la Cluj.

      Ștergere
  2. Ce dragute sunt produsele Melkior pe care le-ai primit! Sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase produse :) .. Balsamul de buze imi face cu ochiul ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut, mai ales ca se anunta o iarna grea.

      Ștergere
  4. Ce de ojeee! Nu cumpar oje ca am o gramada, imi vine sa le dau cadou sau sa le arunc, ca m-am saturat de ele si mi-as cumpara altele :))
    Sa te bucuri de noutati! Fain eveniment :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am ceva oje, dar cred ca sub 30. Le tin intr-o cutie.

      Ștergere
  5. Sa le folosesti cu drag! Pacat ca stau atat de departe!

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi pare foarte rău că n-am reușit și eu să ajng. Poate la edișia viitoare îmi fac timp :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman