Parusan solutia pentru un par bogat

         Stiti diminetile acelea in care gasiti fire de par pe perna? Acum sunt istorie pentru mine datorita produselor Parusan, un tratament complex care ajuta la regenerarea parului.


             Parusan mi-a ajutat parul sa fie sanatos si rezistent si cel mai important la locul lui.
             Produsele revolutionare din gama Parusan contin  ingredientul AnaGain care are la baza extract din lastari de mazare.
              Rezultatele le-am vazut inca de la primele utilizari. In plus am remarcat si un efect de volum datorita tonicului.
             Parusan a fost premiat la nivel international pentru succesul dovedit in prevenirea caderii parului, stimularea cresterii firelor noi de par si in combaterea imbatranirii acestuia. In cadrul testelor clinice complexe pe un esantion reprezentativ din randul femeilor, s-a observat ca, dupa o durata a tratamentului de numai trei luni, gama Parusan previne semnificativ caderea parului si ajuta la accelerarea cresterii numarului de foliculi de fire de par in cadrul fazei active (anagene) de crestere, rezultat ce influenteaza direct indesirea parului.


            Parusan - formula premium, unica, completa de ingrijire a parului destinata femeilor, are la baza numai ingrediente de calitate superioara: biotina, L-arginina si vitamina E, ce asigura in mod direct aprovizionarea cu substante nutrive concentrate la nivelul scalpului si a radacinii firului de par. Destinat parului rar si in cazul pierderii difuze a parului, Parusan - Sampon Stimulator si Tonic Energizant:
•      Stimuleaza circulatia la nivelul scalpului
•      Favorizeaza hranirea pielii capului cu substante nutritive
•      Reduce caderea parului si accelereaza faza de crestere a parului


             Samponul se aplica pe scalp si se lasa sa actioneze asupra pielii capului timp de 2 – 3 minute, apoi se clateste cu o cantitate mare de apa. Poate fi utilizat zilnic.
  

             Tonicul se foloseste dupa spalarea parului, prin masarea pielii capului. Nu se clateste, se lasa sa se usuce, iar parul poate fi coafat in mod obisnuit. Pentru o formula completa, se foloseste impreuna cu Parusan Sampon Stimulator.

            L-ati incercat?

Comentarii

  1. Nici macar nu am auzit de el pana acum, dar merita sa-l incerc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita incercat, sunt convinsa ca iti va placea.

      Ștergere
  2. Mama se plange de caderea parului, o sa ii recomand ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multumita de produse, deci cred ca si pe mama ta o vor convinge.

      Ștergere
  3. Am auzit de el, dar inca nu am cumparat. Imi cade parul in prostie, si ce am acum vad ca nu are nici un efect...deci cred ca il voi incerca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu aveam probleme, imi cadea parul, dar am vazut rezultate inca de la primele utilizari.

      Ștergere
  4. In momentul când l-am văzut in reclama chiar M-am gândit ca as avea nevoie de un astfel de produs pentru ca de fiecare data gasesc par pe perna, după baie imi cade iarăși, la pieptănat ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte fain produsul si rezultatele se vad de la primele utilizari.

      Ștergere
  5. Am vazut si eu reclama la televizor si chiar l-am zarit in farmacie acum doua zile... vreo 60 ron costa. Nu l-am incercat, dar sunt curioasa daca este asa de bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut pe site-uri si cu 35 de lei. La mine a functionat de la primele utilizari.

      Ștergere
  6. Nu le-am incercat. Nici nu am auzit de ele. Cum nu prea ma uit la reclame...
    Mersi de recomandare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu ma uit la reclame, am aflat acum si eu de la fete ca sunt si reclame la acest produs.

      Ștergere
  7. Am auzit si eu de acest produs si il avem si in farmacia unde fac practica dar nu prea cumpara lumea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cata lume cunoaste produsul in Braila....

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3