Uleiuri minune pentru frumusetea ta

         Buna frumoasele mele! Iarna bate la usa si multe dintre noi ne-am schimbat deja rutina de ingrijire. Din cauza frigului parul si pielea noastra incep sa se deshidrateze.
         De multe ori aleg sa-mi rasfat parul cu masti cu uleiuri. Nu zic nu nici la hidratarea pielii cu uleiuri.
        Am gasit pe Verdex.ro un beauty kit care contine 3 uleiuri minune: argan, cocos, ricin.


         Nu cred ca are rost sa mai pomenesc cate masti se pot face cu ulei de cocos atat pentru ten deshidratat, deteriorat sau pentru varfuri despicate. Poate fi folosit pentru orice timp de par. Imi place si este un ulei care nu-mi lipseste din casa. Il utilizez si pentru hidratarea tenului si corpului. Intra repede in piele, o lasa fina si hidratata. Dar pentru mine asocierea uleiului de cocos se face automat cu hidratarea parului. Daca nu l-ati folosit inca va recomand sa-l aplicati pe par inainte de a vi-l spala, daca puteti sta cu el chiar cu o noapte inainte este ideal. Va face minuni pentru parul vostru.

         Nu stiu de ce am incetat sa-l folosesc. Dar odata cu acest set il folosesc acum si pentru mastile de par. Pentru cele care aveti matreata folositi-l cu incredere, este un aliat de nadejde.

          Folosesc uleiul de cocos atat pe scalp cat si pe toata lungimea parului. Daca il aplic de cu seara, imi acopar parul cu o casca din plastic. Pentru clatire folosesc una sau doua samponari, in functie de cum simt parul dupa prima samponare.
           Daca imi aplic masca cu acest ulei nu mai folosesc dupa samponare nici o alta masca, pentru ca nu mai am nevoie.
           Dupa utilizare parul este mai hidratat, mai lucios.
           Poate fi folosit si ca balsam leave-in dar in acest caz sa-l aplicati cu zgarcenie ca sa nu aveti un par unsuros si numai daca este un par normal, uscat sau degradat.

            Poate fi folosit cu incredere si ca demachiant. Nu lasa pic de machiaj pe ten. Il topesc in bain-marine si nu este nevoie decat de extrem de putin produs.

          Beneficii:
          Uleiul de cocos este folosit in masti pentru a combate matreata si caderea parului, la tratamente pentru refacerea varfurilor despicate si ajuta la cresterea firului de par, fiind potrivit pentru toate tipurile de par.


            Am descoperit uleiul de argan acum mai multi ani si stiu ca am fost extrem de multumita de el. Prinsesem o iarna friguroasa si il aplicam dimineata in strat subtire si nu mai resimteam frigul la nivelul tenului.
Il folosesc cu aceeasi bucurie si acum. Daca aveti o perioada mai extenuanta acest ulei va ajuta sa ajungeti la un ten fara probleme. Nu mi-a provocat cosuri, dar eu am un ten normal.
            Puteti sa folositi uleiul de argan pe post de crema de zi si de noapte. Pe mine 10 ml m-au tinut o luna. De asemenea o alta utilizare este pentru gene, pentru a le ingriji. Genele se fac mai dese si mai puternice.
            Se pot face masti cu ulei de argan pentru stralucirea lui. Trebuie sa recunosc ca nu l-am folosit pentru masti doar pentru el. Il folosesc de cele mai multe ori cu uleiul de cocos si macadamia.
           Il folosesc foarte des ca ulei leave-in atat singur, cat si in mixturi de ulei, ori pe care mi le fac eu sau pe care le cumpar gata facute.

          Descriere oficiala:
          Este folosit impotriva imbatranirii fiziologice a pielii; pentru a revitaliza si stimula hidratarea si oxigenarea pielii; pentru ameliorarea efectelor acneei sau a varicelei si pentru intarirea unghiilor. Este un produs anticancerigen. Este un ulei vegetal, bogat in vitamina E.


          Uleiul de ricin este cunoscut datorita proprietatii de regenerare. Din acest motiv il folosesc pentru cresterea parului si a genelor. Rezultatele se vad dar trebuie folosit cu consegventa.
         Atunci cand vreau sa-mi hidratez cuticulele si sa-mi fac unghiile mai groase tot la el apelez, este un ajutor de nadejde.

          Beneficii:
          Bogat in antioxidanti, uleiul de ricin este produsul ideal pentru ingrijirea pielii dar si a parului. Datorita proprietatilor de vindecare, acesta este folosit pentru a calma iritatiile sau pentru tratarea negilor, pentru a curata tenul de impuritati si pentru a stopa caderea parului.

        Voi ce uleiuri folositi pentru frumusetea voastra?

Comentarii

  1. Folosesc ulei de cocos pentru păr, ulei de ricin pentru scalp și am în plan să cumpăr și ulei de jojoba pentru față.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am si ulei de jojoba, dar nu l-m folosit inca asa ca nu stiu daca se pune :-p

      Ștergere
  2. Uleiul de ricin da rezultate bune la regenerarea genelor si sprancenelor, desi dureaza putin procesul.
    De ceva timp, tot vreau sa incerc uleiul de cocos pentru corp si gatit, pentru par nu prea, pentru ca e gras.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pun mult ca altfel "muncesc" sa-l scot din par.

      Ștergere
  3. Trebuie sa cumpar si eu pentru par neaparat un ulei de ricin.

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai dat gata, din nou, cu explicatiile complete.
    Le trec si eu pe lista!

    RăspundețiȘtergere
  5. am facut si eu comanda tot de acest set de la Verdex. Minunate produse

    RăspundețiȘtergere
  6. Le folosesc si eu pe toate trei, draga mea. De cand ma stiu am probleme cu caderea parului, iar uleiurile ma ajuta sa-l mai "disciplinez" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai folosesc si altele, cred ca am sa povestesc intr-o alta postare.

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. intra pe verdex. am vazut ca au reduceri..poate prinzi inca un pret bun

      Ștergere
  8. Uleiul de cocos este nelipsit. Il folosesc seara mai ales acum in sezonul rece. Nu l-am folosit ca demachiant dar nu strica sa incerc. Pe par nu am facut -o de teama ca o sa imi ingrase parul :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mai folosesc si uleiul de masline ca demachiant.

      Ștergere
  9. Eu nu m-am impacat chiar bine cu ueiul de argan, dar uleiul de cocos il ador. Uleiul de ricin il folosesc de multi ani pentru par in special.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la fel, pentru gene si par si uneori, rareori pentru unghii dar e foarte bun.

      Ștergere
  10. Ma tin de foarte mult timp sa mi cumpar ulei de argan pentru ca am auzit ca e mega bun pentru par dar nu stiu de ce tot uit , momentan am uleiul de cocos de la Solaris si il ador.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu mai uiti ca sunt intr-adevar foarte bune :-)

      Ștergere
  11. Uleiul de argan e preferatul meu! Mi-a salvat coama!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am folosit si eu cateva de la Secom, tare bune, acum mai fac o pauza :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Minunate! Eu am ulei de argan si ulei de cocos. Si cel de ricin mi-ar placea sa il incerc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-l recomand, ajuta la cresterea firului de par si a genelor.

      Ștergere
  14. Toate aceste produse sunt de top. Uleiul de cocos este excelent pentru par dar poate fi combinate si cu celelalte 2 uleiuri, uleiul de argan este bun pentru orice iar uleiul de ricin il folosesc cel mai des pentru maștile pentru par

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante