unboxing #16

         A trecut ceva timp de la ultimul unboxing si eu mai am inca suficiente colete pe care nu vi le-am prezentat inca.


         Nu este ultima comanda data la Avon, dar le-am luat pe rand.
         Avem 2 ceasuri achizitionate:



         Si evident cateva parfumuri: Cherish the moment, Rare Diamons si Atraction. Rare Diamonds este unul dintre preferate.


         Draguta sticluta nu?






        Avem si o crema de noapte: Radiance.


         Si un gel de dus de la Avon Senses: Fever.


           Un ulei  Miracle Glow pe care l-am testat putin, dar trebuie sa pun mana pe el mai "sanatos" ca sa-i pot face un reviw. Sa vedem daca si eu voi considera ca isi merita numele.


          Oja alba pe care o puteti vedea aici.


          Daca imi cititi blogul stiti ca imi plac produsele Planet Spa: o masca cu parafina pentru picioare, pe care am testat-o deja si imi place super mult si un gel de dus spuma.


          Si ultimele produse dar nu si cele din urma: 2 sampoane, unul impotriva matretii si unul 2 in 1: sampon si balsam.


           Voi ce produse cumparati de la Avon?

Comentarii

  1. Imi place sticluta la parfumul Cherish. Eu nu folosesc produse Avon :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De toate: parfumuri, sampoane, creme si chiar ceasuri. 😁

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mai facut de ceva timp o comanda la Avon... Inainte gelurile din gama Senses erau nelipsite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cherish normal e printre parfumurile mele preferate, dar varianta aceasta încă nu am încercat-o, nici nu știam de ea :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3