Faunus Plant

            Cine n-a avut macar o data in viata probleme cu respiratia din cauza racelii sau a gripei? E mai bine sa prevenim decat sa tratam. Totusi daca ati racit deja puteti apela la tratamente naturiste.


            Cred ca nu sunt singura care aude in aceasta perioada in jurul meu un stranut, o tuse, un nas infundat. Astazi povestim despre trucuri naturale care pe mine ma ajuta cand am nasul infundat si nu pot respira decat pe gura.
             Pentru cai respiratorii sanatoase folosesc ceaiul Respiratorus care ajuta la  functionarea normala a aparatului respirator, imbunatatind capacitatile respiratorii si reduce disconfortul care apare la nivelul cailor respiratorii.



         „Daca iei medicamente, iti vindeci raceala in 8 zile, daca nu le iei, o vindeci intr-o saptamana”.

         Unguentele le folosesc pentru rani, au rol cicatrizant si  regenerator al pielii.


          Au si uleiuri pentru masaj: anticelulitice, energezant si relaxant.
          Imi plac amandoua la fel de mult. Cel anticelulitic contine extracte de Iedera, Cimbrisor, Coada Soricelului si uleiuri esentiale de Salvie si Rozmarin. Iar cel pentru masaj galbenele, sunatoare si uleiuri esentiale de lavanda si ylang-ylang.


          Balsamurile de buze sunt in mai multe variante: menta, lavanda, portocala si propolis. Hidrateaza buzele si ma ajuta sa nu le am crapate.


           Produsele se gasesc pe http://faunusplant.ro.
          Voi ce folositi in aceasta perioada?

Comentarii

  1. Hmmm, ai dreptate, daca iei medicamente mai mult prelungesti perioada de vindecare. Produsele naturiste sunt foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mai iau medicamente decat extrem de rar de vreo 3 ani, dar sunt "abonata" la tratamente naturiste.

      Ștergere
  2. Off...tuseste fiimea cea mare de sparge si am incercat doua siropuri pana acum, se pare ca fara succes :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesante aceste produse. Nu am auzit pana acum de ele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este prima data cand aud de aceste produse. Ma uit si eu sa vad despre ce este vorba ca abia incepe sezonul de raceli!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt racita si inca acum sunt pe trecute dar am impresia ca am aproape 2 saptamani de cand imi curge nasul. Am sa arunc o privire pe site

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesante produse, multumim pentru informatii :)

    RăspundețiȘtergere
  7. N am auzit niciodata de aceasta firma , nici la mine in farmacia unde fac practica , nu se gasesc deci chiar m-ai facut curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi de recomandare. Chiar nu stiam de aceste produse. Pacat ca nu se gasesc si prin magazine.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman